SKLEP

Lista tekstów
Playtesty

Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 16.05.2018
The Crew 2 – graliśmy w wyścigi Ubisoftu. Czarny mustang roku?
2226V

The Crew 2 – graliśmy w wyścigi Ubisoftu. Czarny mustang roku?

Szybkie samochody, efektowne transformacje, mnóstwo misji i kapitalna muza. Sześć godzin czystej rozgrywki w The Crew 2 utwierdziło mnie w przekonaniu, że Ivory Tower odrobiło zadanie domowe, a miłośnicy zręcznościowych wyścigów powinni szykować gotówkę. To może być jedna z ciekawszych propozycji 2018 roku.

czytaj dalej »
39

Ostatni komentarz:

Przerób jeden z trybów GTA V. Wydaj go jako grę :) Sorry ale jak dla mnie to wygląda po prostu nie interesująco. - Kunegunda_GoRyl

Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 02.05.2018
State of Decay 2 – graliśmy w produkcję Microsoftu. Przepełnioną zombie, kooperacją i złem
2090V

State of Decay 2 – graliśmy w produkcję Microsoftu. Przepełnioną zombie, kooperacją i złem

Pod koniec miesiąca na Xboksie One oraz komputerach osobistych zadebiutuje State of Decay 2, czyli oczekiwana przez wielu produkcja Undead Labs. Tytuł w dniu premiery trafi do programu Xbox Game Pass, jednak czy warto czekać na kolejną grę przepełnioną plagą zombie? Miałem okazję zagrać w produkcję i mogę śmiało odpowiedzieć na to dla mnie proste pytanie. 

czytaj dalej »
73

Ostatni komentarz:

no racja, każdy większy wydawca jednak ma już język polski w swoich grach, tak samo sony, wszystkie jego exy mają jezyk polski - brzozinio

Monika Pawlikowska Monika Pawlikowska 01.05.2018
Z wizytą w Blue Sunset Games, czyli sprawdzamy gry gdańskiej ekipy
1156V

Z wizytą w Blue Sunset Games, czyli sprawdzamy gry gdańskiej ekipy

Jakiś czas temu wpłynęło do redakcji zaproszenie od Blue Sunset Games - gdańskiego studia gier niezależnych na dzień otwarty dla mediów. Oczywiście Roger zasłaniając się końcówką i ogromem pracy w redakcji wysłał na spotkanie mnie, skoro i tak rezyduje w Trójmieście… I jestem fanką indyków… A platformówki to mój ukochany gatunek…;)

czytaj dalej »
15

Ostatni komentarz:

Monika żyje jak widać nie porwali jej kosmici:):D - Athius

Roger Żochowski Roger Żochowski 19.03.2018
Graliśmy w God of War - zupełnie nowe rozdanie!
3825V

Graliśmy w God of War - zupełnie nowe rozdanie!

God of War – marka, którą zna praktycznie każdy szanujący się wielbiciel PlayStation. Nową odsłonę, która już puka do naszych konsol, mieliśmy okazję sprawdzić na specjalnym pokazie prasowym, który odbył się w Warszawie. Czy Kratos wrócił w glorii i chwale?

czytaj dalej »
169

Ostatni komentarz:

Zapewne nie miałabyś tego "wow", gdybyś uruchomiła je dziś. Niemniej zawsze coś stracisz, jakieś smaczki dla fanów itp. Do 20 kwietnia... - Rise

Michał Włodarczyk Michał Włodarczyk 18.03.2018
Graliśmy w Hokuto ga Gotoku - solidny spin-off Yakuzy
797V

Graliśmy w Hokuto ga Gotoku - solidny spin-off Yakuzy

Od premiery PlayStation 4 na japońskiej ziemi w lutym 2014 Sega rozpieszcza posiadaczy tego sprzętu, wypuszczając nowe wydawnictwa z cyklu Yakuza co najmniej raz w roku. W tym miesiącu do Ishin!, Zero, Kiwami, "szóstki" oraz Kiwami 2 dołączył osobliwy spin-off pt. Hokuto ga Gotoku. Co najważniejsze, jest tak samo dobry, jak wcześniejsze dokonania Yakuza Studio.

czytaj dalej »
17

Ostatni komentarz:

Najlepiej przed, albo po Kiwami. Ostatnio kolega chciał się wkręcić w Yakuzę, zaczął od Zero. Jest zachwycony. - Nobunaga12

Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 04.03.2018
World War 3 to „grywalny realizm”. Gliwiczanie mogą zwojować rynek
4213V

World War 3 to „grywalny realizm”. Gliwiczanie mogą zwojować rynek

Twórcy ubiegłorocznego Get Even szykują się do wielkiej prezentacji nowej produkcji. Zanim jednak cały świat otrzyma możliwość spojrzenia na World War 3, zostaliśmy zaproszeni na specjalny pokaz, na którym zobaczyliśmy gameplay, porozmawialiśmy z twórcami i usłyszeliśmy o wielu pomysłach deweloperów. Gliwiczanie mogą w 2018 roku bardzo pozytywnie zaskoczyć.

czytaj dalej »
22

Ostatni komentarz:

Tylko Vivid Games ... poczytajcie - PRAWDA

Piotr Rozbicki Piotr Rozbicki 28.02.2018
Graliśmy w Phantom Doctrine - wciągająca fucha szpiega
636V

Graliśmy w Phantom Doctrine - wciągająca fucha szpiega

Warszawskie studio CreativeForge zaprosiło nas na do siebie, by zaprezentować swoją nową produkcję - Phantom Doctrine. Była też okazja zagrać osobiście. Co tu dużo mówić - miałem własną siatkę szpiegowską, robiłem ludziom pranie mózgu, zmieniałem paszporty i porywałem wrogich agentów!

czytaj dalej »
4

Ostatni komentarz:

gameplay przypomina mi 'MGS ACID' z PSP - mlodziany

Piotr Rozbicki Piotr Rozbicki 14.02.2018
Graliśmy w Vampyr - na taką opowieść o wampirach czekaliśmy!
2321V

Graliśmy w Vampyr - na taką opowieść o wampirach czekaliśmy!

W zeszłym tygodniu zostaliśmy zaproszeni do Paryża na coroczny event Focus Home Interactive. Spośród wielu prezentowanych tam gier oczywiście jedna była szczególnie ważna. Raz, że pokazano jej najwięcej w trakcie sesji hands-off, dwa, że później przyszła pora na ponaddwugodzinną sesję hands-on. Ta gra to Vampyr.

czytaj dalej »
39

Ostatni komentarz:

Dawać mi to :D - MartaJD

Roger Żochowski Roger Żochowski 07.02.2018
Graliśmy w Yakuza 6: The Song of Life – moc Segi jak za dawnych lat
1255V

Graliśmy w Yakuza 6: The Song of Life – moc Segi jak za dawnych lat

"Oficjalny pokaz Yakuza 6 w Polsce". Czytając to przecierałem oczy ze zdziwienia. To historyczny dzień, bo seria do tej pory nawet jak miała wydawcę w naszym kraju, to była srogo olewana. Dzięki Cenedze mamy pierwszą jaskółkę.

czytaj dalej »
64

Ostatni komentarz:

Sprostuję. Persona 5 - 04.04. 2017. To "tylko" trzy miesiące różnicy Nier: Automata - 10.03.2017. Dwa miesiące Nioh 08.02. 2017.... - Yabby

Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 01.01.2018
Playerunknown's Battlegrounds – (prawie)recenzja największego przeboju 2017 roku
2525V

Playerunknown's Battlegrounds – (prawie)recenzja największego przeboju 2017 roku

Moje wielkie, świąteczno-growe plany zostały w tym roku zaprzepaszczone. Miałem poznawać opowieści, nadrabiać zaległości, a utknąłem w pogoni za kurczakiem. To jeszcze nie czas na wydanie ostatniego werdyktu dotyczącego Playerunknown's Battlegrounds, ale jest to świetny moment na zaprezentowanie swoich wrażeń z produkcji Brendana Greene’a.

czytaj dalej »
108

Ostatni komentarz:

I Halo 5. Kampania poniżej 4 godzin to samouczek, a nie pełnoprawny tryb. - noobkiller

Piotr Rozbicki Piotr Rozbicki 24.11.2017
Metal Fist, Space Pioneer, Gravity Rider - gramy w trzy mobilne, polskie gry
689V

Metal Fist, Space Pioneer, Gravity Rider - gramy w trzy mobilne, polskie gry

Choć możecie nie zdawać sobie z tego do końca sprawy, to nasza rodzima branża nie tylko dobrze radzi sobie w segmencie gier AAA oraz gier niezależnych. Jesteśmy również dość aktywnie obecni na rynku gier mobilnych, czego przykładem jest bydgoskie studio Vivid Games.

czytaj dalej »
1

Ostatni komentarz:

Ten gościu w pancerzu z prawej w okularkach i ulizanej czuprynie, dać mu tylko sweterek we wzorki i typowy kowalski z lat 80 tych. Widać że... - Fox460

Piotr Rozbicki Piotr Rozbicki 31.10.2017
Graliśmy w Detroit: Become Human – sztuka ukazywania emocji
1352V

Graliśmy w Detroit: Become Human – sztuka ukazywania emocji

Przyznam że nie jestem wielkim fanem gier Quantic Dream. Mimo to, ich najnowsza produkcja sprawiła, że nie za bardzo chciało mi się odchodzić od konsoli. I to co najmniej z kilku różnych powodów.

czytaj dalej »
22

Ostatni komentarz:

Oczywiście zakup obowiązkowy. Kolejny świetny ex dla ps4. - Zdzich

Przejdź do strony

Strona

Miesięcznik PSX Extreme
Hardkor Playtesty Zapowiedzi gier TOP 10 Hyde Park Historia konsol Strefa Indie Relacje Muzyka Gracza Perełki z Szaraka Made in Japan Kącik Sportowy Cosplaye Kalendarz Gracza Technologie Kącik Filmowy Comix Zone Biblioteka Rozrywka Temat Tygodnia