Ghost of Tsushima. Sucker Punch nie będzie prowadziło graczy za rękę

Gry
3285V
Ghost of Tsushima. Sucker Punch nie będzie prowadziło graczy za rękę
Mateusz Wróbel | 13.04.2020, 13:11

Informacje zawarte w najnowszym numerze magazynu PlayStation Magazine potwierdzają, że w grze Ghost of Tsushima nie znajdziemy znaczników.

W sieci pojawiły się kolejne fragmenty najnowszego numeru PlayStation Magazine, w którym to szczegółowo opisano Ghost of Tsushimę - nadchodzącą ekskluzywną produkcję dla konsol PlayStation 4. Potwierdziły się plotki sprzed kilkudziesięciu tygodni, które sugerowały, że świat w Ghost of Tsushima będzie zawierał wiele sekretów - wisienką na torcie jest fakt, że nie będą one oznaczone.

Dalsza część tekstu pod wideo

Amerykańskie studio odpowiadające za ową grę, Sucker Punch, postanowiło pozbyć się irytujących, a zarazem ułatwiających zwiedzanie terenów znaczników (takich jak pytajniki w Wiedźminie 3 czy Assassin's Creed Odyssey) - zespół chce, aby gracz samodzielnie poznawał zakątki przedstawionego w rzeczonym tytule świata. Pytajniki zastąpią nagłe sytuacje, które będą widoczne na ekranie gracza, takie jak unoszący się dym, krzyk kobiety czy także dziwne odgłosy dobiegające zza drzew. Wszystko to ma zachęcić odbiorcę do zajrzenia w każdą dziurę.

Ta informacja jeszcze bardziej podgrzewa atmosferę wokół premiery wyczekiwanej produkcji, która zapowiada się niesamowicie. Przez weekend mogliśmy poczytać o wyciekach na temat fabuły, bohaterów, wyborów czy też o systemie przyjaźni - wszystko to przeczytacie po kliknięciu tutaj oraz tutaj.

Warto zajrzeć na:

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghost of Tsushima.

Źródło: PushSquare.com

Komentarze (103)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper