Dying Light The Beast - Życie po życiu: dym, kryjówka, miasto, ratusz, Defekt, ocaleni, Jacob, szeryfka, kable
Życie po życiu - Dying Light The Beast.
Po aktywowaniu bezpiecznej strefy w klasztorze rusz na północny wschód, gdzie zauważysz unoszący się w powietrzu dym.





Przy znaczniku misji idź do miejsca na ognisko. Wybij wszystkich wrogów dobijających się do środka, potem odbij w prawo, a przy niebieskich drzwiach znajdziesz miejsce na kryjówkę.

Otwórz ją, przejdź przez toaletę. Wybij wroga, a gdy wyjdziesz na zewnątrz, to zauważysz dwóch ludzkich przeciwników. Szybko się ich pozbądź, a potem przejdź w kierunku wieży.

Wskocz po drabinie do góry, przechodź po deskach, kucnij przy blaszkach, a potem wskocz do najwyżej położonego punktu. Aktywuj prąd, co sprawi, że ta kryjówka będzie dostępna.

Teraz wróć do domku z dymem - na prawo od tektur zauważysz czerwoną płachtę oraz dziurę, z której skorzystasz i wejdziesz do budynku. Teraz wróć na główną trasę - rusz do miasta na północy.

Przy ratuszu spotkasz sporo wrogów. Wybij ich lub wskocz do środka, po czym pozbądź się kolejnych wrogów. Broń palną warto zostawić na dalszą część zadania, gdzie zawalczysz z nową chimerą.

Jest to defekt. Wykonuj uniki, gdy wróg doskakuje do Ciebie, a także nie zbliżaj się do niego wtedy, kiedy uderza w ziemię, bo wywołuje wstrząs wokół siebie.

Po walce ruszysz do wieży odszukać szeryfkę. Wdrap się po krawędziach od lewej strony, a potem pomów z Rangerem. Zacznij wchodzić coraz wyżej.

Musisz wejść na zegar, obejść całą krawędź z drewna i potem wskoczyć na drabinę. Na górze spotkasz szeryfkę, która powie o zresetowaniu systemu awaryjnego. Zjedź w dół tyrolką, wybij zombie i otwórz drzwi wytrychem. Przesuwaj go lekko w prawo lub lewo, a gdy zamek będzie się odwracał, kontynuuj tą drogą.

Potem w środku aktywuj zasilanie - musisz doprowadzić kable do prądu. Zabierz je ze skrzynki, a następnie rusz z nimi przez szyb wentylacyjny z lewej strony.
![Dying Light The Beast - Życie po życiu: dym, kryjówka, miasto, ratusz, Defekt, ocaleni, Jacob, szeryfka, kable Życie po życiu - Dying Light The Beast. Po aktywowaniu bezpiecznej strefy w klasztorze rusz na północny wschód, gdzie zauważysz unoszący się w powietrzu dym. [img]1645162[/img] Przy znaczniku misji idź do miejsca na ognisko. Wybij wszystkich wrogów dobijających się do środka, potem odbij w prawo, a przy niebieskich drzwiach znajdziesz miejsce na kryjówkę. [img]1645163[/img] Otwórz ją, przejdź przez toaletę. Wybij wroga, a gdy wyjdziesz na zewnątrz, to zauważysz dwóch ludzkich przeciwników. Szybko się ich pozbądź, a potem przejdź w kierunku wieży. [img]1645164[/img] Wskocz po drabinie do góry, przechodź po deskach, kucnij przy blaszkach, a potem wskocz do najwyżej położonego punktu. Aktywuj prąd, co sprawi, że ta kryjówka będzie dostępna. [img]1645165[/img] Teraz wróć do domku z dymem - na prawo od tektur zauważysz czerwoną płachtę oraz dziurę, z której skorzystasz i wejdziesz do budynku. Teraz wróć na główną trasę - rusz do miasta na północy. [img]1645166[/img] Przy ratuszu spotkasz sporo wrogów. Wybij ich lub wskocz do środka, po czym pozbądź się kolejnych wrogów. Broń palną warto zostawić na dalszą część zadania, gdzie zawalczysz z nową chimerą. [img]1645168[/img] Jest to defekt. Wykonuj uniki, gdy wróg doskakuje do Ciebie, a także nie zbliżaj się do niego wtedy, kiedy uderza w ziemię, bo wywołuje wstrząs wokół siebie. [img]1645178[/img] Po walce ruszysz do wieży odszukać szeryfkę. Wdrap się po krawędziach od lewej strony, a potem pomów z Rangerem. Zacznij wchodzić coraz wyżej. [img]1645179[/img] Musisz wejść na zegar, obejść całą krawędź z drewna i potem wskoczyć na drabinę. Na górze spotkasz szeryfkę, która powie o zresetowaniu systemu awaryjnego. Zjedź w dół tyrolką, wybij zombie i otwórz drzwi wytrychem. Przesuwaj go lekko w prawo lub lewo, a gdy zamek będzie się odwracał, kontynuuj tą drogą. [img]1645180[/img] Potem w środku aktywuj zasilanie - musisz doprowadzić kable do prądu. Zabierz je ze skrzynki, a następnie](https://pliki.ppe.pl/storage/0eec51b99bb61cf5bad2/0eec51b99bb61cf5bad2.jpg)
Przejdź przez niego i biegnij w kierunku zegara. Chwyć się jego prawej części wskazówki, potem idź w lewo. Przeskocz na wieżę z lewej, potem idź w prawo na górę do szeryfki.
![Dying Light The Beast - Życie po życiu: dym, kryjówka, miasto, ratusz, Defekt, ocaleni, Jacob, szeryfka, kable Życie po życiu - Dying Light The Beast. Po aktywowaniu bezpiecznej strefy w klasztorze rusz na północny wschód, gdzie zauważysz unoszący się w powietrzu dym. [img]1645162[/img] Przy znaczniku misji idź do miejsca na ognisko. Wybij wszystkich wrogów dobijających się do środka, potem odbij w prawo, a przy niebieskich drzwiach znajdziesz miejsce na kryjówkę. [img]1645163[/img] Otwórz ją, przejdź przez toaletę. Wybij wroga, a gdy wyjdziesz na zewnątrz, to zauważysz dwóch ludzkich przeciwników. Szybko się ich pozbądź, a potem przejdź w kierunku wieży. [img]1645164[/img] Wskocz po drabinie do góry, przechodź po deskach, kucnij przy blaszkach, a potem wskocz do najwyżej położonego punktu. Aktywuj prąd, co sprawi, że ta kryjówka będzie dostępna. [img]1645165[/img] Teraz wróć do domku z dymem - na prawo od tektur zauważysz czerwoną płachtę oraz dziurę, z której skorzystasz i wejdziesz do budynku. Teraz wróć na główną trasę - rusz do miasta na północy. [img]1645166[/img] Przy ratuszu spotkasz sporo wrogów. Wybij ich lub wskocz do środka, po czym pozbądź się kolejnych wrogów. Broń palną warto zostawić na dalszą część zadania, gdzie zawalczysz z nową chimerą. [img]1645168[/img] Jest to defekt. Wykonuj uniki, gdy wróg doskakuje do Ciebie, a także nie zbliżaj się do niego wtedy, kiedy uderza w ziemię, bo wywołuje wstrząs wokół siebie. [img]1645178[/img] Po walce ruszysz do wieży odszukać szeryfkę. Wdrap się po krawędziach od lewej strony, a potem pomów z Rangerem. Zacznij wchodzić coraz wyżej. [img]1645179[/img] Musisz wejść na zegar, obejść całą krawędź z drewna i potem wskoczyć na drabinę. Na górze spotkasz szeryfkę, która powie o zresetowaniu systemu awaryjnego. Zjedź w dół tyrolką, wybij zombie i otwórz drzwi wytrychem. Przesuwaj go lekko w prawo lub lewo, a gdy zamek będzie się odwracał, kontynuuj tą drogą. [img]1645180[/img] Potem w środku aktywuj zasilanie - musisz doprowadzić kable do prądu. Zabierz je ze skrzynki, a następnie](https://pliki.ppe.pl/storage/93220ee65264839b46ba/93220ee65264839b46ba.jpg)
Na koniec podłącz kable, co kończy tę misję.