Dying Light The Beast - poradnik. Misje, zadania, parkour, aktywności, przedmioty, bronie, walka - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dying Light The Beast - poradnik. Misje, zadania, parkour, aktywności, przedmioty, bronie, walka

Dying Light The Beast - Życie po życiu: dym, kryjówka, miasto, ratusz, Defekt, ocaleni, Jacob, szeryfka, kable

Mateusz Wróbel | Dzisiaj, 18:09

Dying Light The Beast - Życie po życiu: dym, kryjówka, miasto, ratusz, Defekt, ocaleni, Jacob, szeryfka, kable

Życie po życiu - Dying Light The Beast.

Po aktywowaniu bezpiecznej strefy w klasztorze rusz na północny wschód, gdzie zauważysz unoszący się w powietrzu dym.

Dying Light The Beast - Życie po życiu: dym, kryjówka
resize icon

Przy znaczniku misji idź do miejsca na ognisko. Wybij wszystkich wrogów dobijających się do środka, potem odbij w prawo, a przy niebieskich drzwiach znajdziesz miejsce na kryjówkę.

Dying Light The Beast - Życie po życiu: dym, kryjówka
resize icon

Otwórz ją, przejdź przez toaletę. Wybij wroga, a gdy wyjdziesz na zewnątrz, to zauważysz dwóch ludzkich przeciwników. Szybko się ich pozbądź, a potem przejdź w kierunku wieży.

Dying Light The Beast - Życie po życiu: dym, kryjówka
resize icon

Wskocz po drabinie do góry, przechodź po deskach, kucnij przy blaszkach, a potem wskocz do najwyżej położonego punktu. Aktywuj prąd, co sprawi, że ta kryjówka będzie dostępna.

Dying Light The Beast - Życie po życiu: dym, kryjówka, stare miasto
resize icon

Teraz wróć do domku z dymem - na prawo od tektur zauważysz czerwoną płachtę oraz dziurę, z której skorzystasz i wejdziesz do budynku. Teraz wróć na główną trasę - rusz do miasta na północy.

Dying Light The Beast - Życie po życiu: dym, kryjówka, miasto, ratusz
resize icon

Przy ratuszu spotkasz sporo wrogów. Wybij ich lub wskocz do środka, po czym pozbądź się kolejnych wrogów. Broń palną warto zostawić na dalszą część zadania, gdzie zawalczysz z nową chimerą.

Dying Light The Beast - Życie po życiu: dym, kryjówka, miasto, ratusz, Defekt, ocaleni
resize icon

Jest to defekt. Wykonuj uniki, gdy wróg doskakuje do Ciebie, a także nie zbliżaj się do niego wtedy, kiedy uderza w ziemię, bo wywołuje wstrząs wokół siebie. 

Dying Light The Beast - Życie po życiu: dym, kryjówka, miasto, ratusz, Defekt, ocaleni, Jacob, szeryfka
resize icon

Po walce ruszysz do wieży odszukać szeryfkę. Wdrap się po krawędziach od lewej strony, a potem pomów z Rangerem. Zacznij wchodzić coraz wyżej.

Dying Light The Beast - Życie po życiu: dym, kryjówka, miasto, ratusz, Defekt, ocaleni, Jacob, szeryfka
resize icon

Musisz wejść na zegar, obejść całą krawędź z drewna i potem wskoczyć na drabinę. Na górze spotkasz szeryfkę, która powie o zresetowaniu systemu awaryjnego. Zjedź w dół tyrolką, wybij zombie i otwórz drzwi wytrychem. Przesuwaj go lekko w prawo lub lewo, a gdy zamek będzie się odwracał, kontynuuj tą drogą.

Dying Light The Beast - Życie po życiu: dym, kryjówka, miasto, ratusz, Defekt, ocaleni, Jacob, szeryfka, kable
resize icon

Potem w środku aktywuj zasilanie - musisz doprowadzić kable do prądu. Zabierz je ze skrzynki, a następnie rusz z nimi przez szyb wentylacyjny z lewej strony.

Dying Light The Beast - Życie po życiu: dym, kryjówka, miasto, ratusz, Defekt, ocaleni, Jacob, szeryfka, kable  Życie po życiu - Dying Light The Beast.  Po aktywowaniu bezpiecznej strefy w klasztorze rusz na północny wschód, gdzie zauważysz unoszący się w powietrzu dym.  [img]1645162[/img]  Przy znaczniku misji idź do miejsca na ognisko. Wybij wszystkich wrogów dobijających się do środka, potem odbij w prawo, a przy niebieskich drzwiach znajdziesz miejsce na kryjówkę.  [img]1645163[/img]  Otwórz ją, przejdź przez toaletę. Wybij wroga, a gdy wyjdziesz na zewnątrz, to zauważysz dwóch ludzkich przeciwników. Szybko się ich pozbądź, a potem przejdź w kierunku wieży.  [img]1645164[/img]  Wskocz po drabinie do góry, przechodź po deskach, kucnij przy blaszkach, a potem wskocz do najwyżej położonego punktu. Aktywuj prąd, co sprawi, że ta kryjówka będzie dostępna.  [img]1645165[/img]  Teraz wróć do domku z dymem - na prawo od tektur zauważysz czerwoną płachtę oraz dziurę, z której skorzystasz i wejdziesz do budynku. Teraz wróć na główną trasę - rusz do miasta na północy.  [img]1645166[/img]  Przy ratuszu spotkasz sporo wrogów. Wybij ich lub wskocz do środka, po czym pozbądź się kolejnych wrogów. Broń palną warto zostawić na dalszą część zadania, gdzie zawalczysz z nową chimerą.  [img]1645168[/img]  Jest to defekt. Wykonuj uniki, gdy wróg doskakuje do Ciebie, a także nie zbliżaj się do niego wtedy, kiedy uderza w ziemię, bo wywołuje wstrząs wokół siebie.   [img]1645178[/img]  Po walce ruszysz do wieży odszukać szeryfkę. Wdrap się po krawędziach od lewej strony, a potem pomów z Rangerem. Zacznij wchodzić coraz wyżej.  [img]1645179[/img]  Musisz wejść na zegar, obejść całą krawędź z drewna i potem wskoczyć na drabinę. Na górze spotkasz szeryfkę, która powie o zresetowaniu systemu awaryjnego. Zjedź w dół tyrolką, wybij zombie i otwórz drzwi wytrychem. Przesuwaj go lekko w prawo lub lewo, a gdy zamek będzie się odwracał, kontynuuj tą drogą.  [img]1645180[/img]  Potem w środku aktywuj zasilanie - musisz doprowadzić kable do prądu. Zabierz je ze skrzynki, a następnie
resize icon

Przejdź przez niego i biegnij w kierunku zegara. Chwyć się jego prawej części wskazówki, potem idź w lewo. Przeskocz na wieżę z lewej, potem idź w prawo na górę do szeryfki.

Dying Light The Beast - Życie po życiu: dym, kryjówka, miasto, ratusz, Defekt, ocaleni, Jacob, szeryfka, kable  Życie po życiu - Dying Light The Beast.  Po aktywowaniu bezpiecznej strefy w klasztorze rusz na północny wschód, gdzie zauważysz unoszący się w powietrzu dym.  [img]1645162[/img]  Przy znaczniku misji idź do miejsca na ognisko. Wybij wszystkich wrogów dobijających się do środka, potem odbij w prawo, a przy niebieskich drzwiach znajdziesz miejsce na kryjówkę.  [img]1645163[/img]  Otwórz ją, przejdź przez toaletę. Wybij wroga, a gdy wyjdziesz na zewnątrz, to zauważysz dwóch ludzkich przeciwników. Szybko się ich pozbądź, a potem przejdź w kierunku wieży.  [img]1645164[/img]  Wskocz po drabinie do góry, przechodź po deskach, kucnij przy blaszkach, a potem wskocz do najwyżej położonego punktu. Aktywuj prąd, co sprawi, że ta kryjówka będzie dostępna.  [img]1645165[/img]  Teraz wróć do domku z dymem - na prawo od tektur zauważysz czerwoną płachtę oraz dziurę, z której skorzystasz i wejdziesz do budynku. Teraz wróć na główną trasę - rusz do miasta na północy.  [img]1645166[/img]  Przy ratuszu spotkasz sporo wrogów. Wybij ich lub wskocz do środka, po czym pozbądź się kolejnych wrogów. Broń palną warto zostawić na dalszą część zadania, gdzie zawalczysz z nową chimerą.  [img]1645168[/img]  Jest to defekt. Wykonuj uniki, gdy wróg doskakuje do Ciebie, a także nie zbliżaj się do niego wtedy, kiedy uderza w ziemię, bo wywołuje wstrząs wokół siebie.   [img]1645178[/img]  Po walce ruszysz do wieży odszukać szeryfkę. Wdrap się po krawędziach od lewej strony, a potem pomów z Rangerem. Zacznij wchodzić coraz wyżej.  [img]1645179[/img]  Musisz wejść na zegar, obejść całą krawędź z drewna i potem wskoczyć na drabinę. Na górze spotkasz szeryfkę, która powie o zresetowaniu systemu awaryjnego. Zjedź w dół tyrolką, wybij zombie i otwórz drzwi wytrychem. Przesuwaj go lekko w prawo lub lewo, a gdy zamek będzie się odwracał, kontynuuj tą drogą.  [img]1645180[/img]  Potem w środku aktywuj zasilanie - musisz doprowadzić kable do prądu. Zabierz je ze skrzynki, a następnie
resize icon

Na koniec podłącz kable, co kończy tę misję.

Źródło: własne

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Dying Light The Beast - FABUŁA

Dying Light The Beast - ZADANIA POBOCZNE

cropper