Dying Light The Beast - Cenny ładunek: Keller, zaginiona amunicja, kontener, dźwig, piwnica, Prowodyr, opony
Cenny ładunek - Dying Light The Beast.
Po rozmowie z Kellerem w ratuszu rusz do dzielnicy przemysłowej i zanurkuj w kanałach, aby odnaleźć cenny ładunek.





Wskocz do wody między dwoma dźwigami po przeciwnych stronach. Używaj zmysłu przetrwania, a zauważysz miejsca, które musisz sprawdzić.

Najważniejszy jest zielony kontener kawałek na wschód. To tam znajdziesz amunicję, więc sprawdź go, potem wyjdź na brzeg, wchodząc po deskach i skontaktuj się z Kellerem.

Następnie sprawdź dźwigi. Ten po lewej stronie wymaga wejścia na ciężarówkę, a potem złapania się kołków przy nodze konstrukcyjnej i pójścia w prawo, a potem wspięcia się po krawędzi wyżej. Dzięki temu wdrapiesz się na górę.

Nawali elektronika, więc obiegnij budynek ze skrzynką elektryczną, wespnij się na dach i sprawdź źródło problemu. Potem odszukaj wejście do magazynu. Od strony kanałów i rzeki musisz odbić w lewo do innego dźwigu.

Tam znajdziesz otwarte okno, do którego wskoczysz przez rurki. Potem w środku na lewo od zabarykadowanych drzwi zauważysz szyb, więc przejdź przez niego. Potem kieruj się w dół, do magazynu na parterze.

Zauważysz sporo zombie oraz niebieski drzwi na średnim poziomie zamka. Otwórz je, potem przejdź przez właz w podłodze do piwnicy.

Tam czeka na Ciebie podłączenie awaryjne kabla i zaprowadzenie go do głównej części lokacji. Wdrap się po gruzie, a potem pudełkach do góry.

Czeka na Ciebie także drabina, za którą znajdziesz stację, do której podłączysz kabel. Potem zabierz kolejny przewód, otwórz drzwi i zacznij skakać na dźwig z lewej strony.

Potem przeskocz na rurę nad wodą i rusz na swój dźwig. Musisz na niego wskoczyć w podobnym sposób, co poprzednio na początku misji, a więc po kółkach czy deskach (nóżka po prawej idealnie się spisze).

Następnie spotkasz Prowodyra, który chce podziału zapasów. Możesz się na to zgodzić, co nie spodoba się ratuszowi lub nie przystać na propozycję, co sprawi, że Prowodyr zabierze całą skrzynię, a ty zostaniesz zamknięty w kontenerze.

Po tym musisz odzyskać skrzynię - idź za śladami opon (wskazują one, w którą stronę skręcił pojazd czy też jechał prosto). Finalnie musisz dotrzeć w pobliże centrum handlowego, na zachód od dzielnicy przemysłowej.

Wybij oponentów i wejdź do domu. Zauważysz łazienkę, a na lewo od niej kolejne drzwi. Otwórz je, zabierz schematy, a skontaktujesz się z Kellerem i dasz informacje o amunicji.

Po tym wróć do ratusza.
Poprzednia
Dying Light The Beast - ZADANIA POBOCZNEDying Light The Beast - Bez sumienia, część 4, 5: księgarnia, zasadzka, ranny najeźdźca, biblioteka
Następna
Dying Light The Beast - ZADANIA POBOCZNEDying Light The Beast - Rajskie problemy: Beth, Brad, Wybraniec, wyspa, światło UV, bezpiecznik, zwarcie