Dying Light The Beast - poradnik. Misje, zadania, parkour, aktywności, przedmioty, bronie, walka - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dying Light The Beast - poradnik. Misje, zadania, parkour, aktywności, przedmioty, bronie, walka

Dying Light The Beast - Ostatnie życzenie: Amelia, pamiątka Iris, pozytywka, grób Henry'ego, kod, notatka

Mateusz Wróbel | Dzisiaj, 18:09

Dying Light The Beast - Ostatnie życzenie: Amelia, pamiątka Iris, pozytywka, grób Henry'ego, kod, notatka

Ostatnie życzenie - Dying Light The Beast.

Po rozmowie z Amelią odszukaj pamiątkę dla umierającej Iris.

Dying Light The Beast - Ostatnie życzenie: Amelia, pamiątka Iris, pozytywka, grób Henry'ego
resize icon

Rusz do domu. Musisz rozbić okno zabite deskami, a potem otworzyć drzwi do sypialni, gdzie znajdziesz sejf.

Dying Light The Beast - Ostatnie życzenie: Amelia, pamiątka Iris, pozytywka, grób Henry'ego
resize icon

Po kontakcie z Amelią zejdź niżej, zabierz klucz Iris, po czym wyjdź przez okno i zacznij szukać grobu Henry'ego.

Dying Light The Beast - Ostatnie życzenie: Amelia, pamiątka Iris, pozytywka, grób Henry'ego
resize icon

Zauważysz go na prawo od gospodarstwa, blisko ścieżki oraz drzewa, na którym powieszono tabliczkę. Połóż kwiaty i biegnij do starego miasta po notatkę z kodem.

Dying Light The Beast - Rajskie problemy: Beth, Brad, Wybraniec, wyspa, światło UV, bezpiecznik, zwarcie
resize icon

Na miejscu blisko ciemnej strefy wejdź do sklepu Nate'a. Otwórz drzwi na zaplecze, a potem przeczytaj notatkę, z której wynika, że kod to 20-07-06.

Dying Light The Beast - Polowanie na Jagę: Max, wiedźma, noc, pojazd, naukowiec Saval, Lizzy
resize icon

Wpisz go w sejfie w domu Henry'ego. Okaże się, że sejf został zabrany. Wróć na główną ulicę, odbij w prawo na wschód i rusz do stodoły.

Dying Light The Beast - Polowanie na Jagę: Max, wiedźma, noc, pojazd, naukowiec Saval, Lizzy
resize icon

Obejdź ją od prawej strony, a zauważysz skrzynki oraz wejście przez okno do środka. Wybij 4 szabrowników, a potem otwórz sejf - ten po lewej stronie na biurku - szyfrem 20-07-06.

Wróć z przedmiotami do Amelii oraz Iris.

Źródło: własne

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Dying Light The Beast - FABUŁA

Dying Light The Beast - ZADANIA POBOCZNE

cropper