Dying Light The Beast - Co kryje sosnowy las: Eli, ojciec William, domek letniskowy, jaskinia, przewody
Co kryje sosnowy las - Dying Light The Beast.
Po rozmowie w ratuszu z Elim rusz na południowy zachód w kierunku domku letniskowego, aby odszukać ojca zleceniodawcy.





Na miejscu zabij zombie, a potem przejdź przez drzwi do domku. W środku zbadaj napisy na ścianie, fotografię, a także mapę oraz klucz na biurku.

Potem rusz do jaskini z nietoperzami. Musisz odbić na ścieżkę na prawo od domku, o czym informuje nawet znak z napisem "Bat Cave".

Trzymaj się blisko skał z prawej strony, potem na wzgórzu odbij w lewo. Otwórz drzwi, schodź niżej, aż w końcu znajdziesz Williama. Niezależnie od tego, co wybierzesz, musisz wysadzić jaskinię.

Zabierz pierwszy przewód i zeskocz z platformy na prawo, na rurkę. Z niej na podest i podłącz kabel do materiałów wybuchowych. Potem zabierz kolejny i rusz na krawędzie. Z nich przeskocz w lewo nad przepaścią.

Potem zeskoczysz ponownie na platformę i popatrzysz w prawo na następne krawędzie. Gdy podłączysz drugi przewód, idź za kablami do następnego. Nie mieszaj się w walkę, bo zarażonych jest masa! Lepiej jest kucać i omijać oponentów, skacząc po podwyższeniach.

Po naprawieniu kabla i przejściu po cichu do czwartego przewodu popatrz w prawo, na masę zabitych, niewinnych istot. Przy oświetlonym na żółto obiekcie wdrap się na podest. Potem przejdź do czwartego ładunku.

Po podłączeniu go wróć do Williama drogą przez skały. Po długiej scence zaczniesz uciekać z jaskiń - musisz płynąć pod wodą przez większość czasu.

Potem gdy wyjdziesz na powierzchnię, znowu zanurkuj, a przy wysokich kamieniach wskocz na ten z lewej strony, potem przeskocz na ten z prawej i kieruj się do wyjścia.
Zwróć nóż Eli, a zakończysz tego questa.
Poprzednia
Dying Light The Beast - FABUŁADying Light The Beast - Ostatnia wieczerza: Bestia, Aiden, twierdza Barona, snajperzy, Spike, GRE, zakończenie
Następna
Dying Light The Beast - ZADANIA POBOCZNEDying Light The Beast - Bez sumienia, Część 2, 3: zwiadowcy, Doug, zapasy, skrytka, studnia, kościół