Dying Light The Beast - poradnik. Misje, zadania, parkour, aktywności, przedmioty, bronie, walka - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dying Light The Beast - poradnik. Misje, zadania, parkour, aktywności, przedmioty, bronie, walka

Dying Light The Beast - Krzyki w ścianach: szpital psychiatryczny, generator, magazyn leków, lekarz, chimery

Mateusz Wróbel | Dzisiaj, 18:09

Dying Light The Beast - Krzyki w ścianach: szpital psychiatryczny, generator, magazyn leków, lekarz, chimery

Krzyki w ścianach - Dying Light The Beast.

Po dotarciu do parku przed szpitalem psychiatrycznym otrzymasz zadanie znalezienia neurozyny.

Dying Light The Beast - Krzyki w ścianach: szpital psychiatryczny, neurozyna
resize icon

Przy budynku nie walcz z wrogami. Lydia będzie ich kontrolować, więc po prostu skorzystaj z głównych drzwi frontowych.

Dying Light The Beast - Krzyki w ścianach: szpital psychiatryczny, neurozyna
resize icon

W środku staraj się omijać wrogów. Nie podchodź do nich, bo jeśli w nich wparujesz, to rozpoczniesz niepotrzebne starcia. Wspinaj się po krawędziach na piętro.

Dying Light The Beast - Krzyki w ścianach: szpital psychiatryczny, magazyn leków
resize icon

Potem wróć na parter i odbij na blok A. Przejdź szybem w dół, do piwnicy, potem po rurce. Gdy wyjdziesz na zewnątrz, otwórz drzwi i na korytarzu idź przed siebie.

Dying Light The Beast - Krzyki w ścianach: szpital psychiatryczny, magazyn leków
resize icon
 

Znowu skorzystaj z szybu, a potem przy przemieńcu zauważysz zamknięte drzwi. Otwórz je wytrychem i przywróć prąd.

Dying Light The Beast - Krzyki w ścianach: szpital psychiatryczny, magazyn leków
resize icon

Przejdź teraz do windy. Skacz do góry, a na piętrze przejdź przez drzwi na wprost. Znajdziesz tam na górze szyb, który wykorzystasz, aby przejść w lewo do samego końca.

Dying Light The Beast - Krzyki w ścianach: szpital psychiatryczny, magazyn leków
resize icon

Znajdziesz tam pracownika z kartą dostępu, więc wróć się szybem, do recepcji, a potem sekcji B. Na głównym korytarzu odbij do pomieszczeń z prawej strony, a na ich końcu znajdziesz magazyn leków.

Dying Light The Beast - Krzyki w ścianach: szpital psychiatryczny, magazyn leków
resize icon

Drzwi będą zamknięte, więc wróć się na parter i otwórz drzwi kartą. Potem otwórz gabinet Amelii, po czym przejdź przez wyrwę nad lustrem do sąsiedniego pomieszczenia.

Dying Light The Beast - Krzyki w ścianach: szpital psychiatryczny, generator, magazyn leków
resize icon

Znajdziesz tam lekarza, od którego otrzymasz "skan palca". Wróć z nim na piętro bloku B i zeskanuj kartę dostępu do magazynu leków.

Dying Light The Beast - Krzyki w ścianach: szpital psychiatryczny, generator, magazyn leków, lekarz
resize icon

Otwórz szafki, a znajdziesz w nich neurozynę. Gdy ją zbierzesz, włączy się alarm - biegnij szybko na piętrze z bloku B na blok A, odbij przez pomieszczenie oświetlone z prawej.

Dying Light The Beast - Krzyki w ścianach: szpital psychiatryczny, generator, magazyn leków, lekarz
resize icon

Potem wybiegnij przez okno i opuść wyspę na północ, skacząc do wody. Dzięki temu zgubisz pościg. Zalecamy teraz przespać się, aby pominąć noc.

Dying Light The Beast - Krzyki w ścianach: szpital psychiatryczny, generator, magazyn leków, lekarz
resize icon

Następnie rusz na spotkanie Camilo i Lydii. Podczas dyskusji okaże się, że Baron po raz kolejny chce zniszczyć ratusz.

Dying Light The Beast - Krzyki w ścianach: szpital psychiatryczny, generator, magazyn leków, lekarz, atak
resize icon

Szybko biegnij przez dachy. Na miejscu wybijaj wrogów, pomagając sojusznikom. Musisz wyłączyć w dwie minuty dozwonik gazu. Zabij raz dwa wrogów z pistoletami.

Dying Light The Beast - Krzyki w ścianach: szpital psychiatryczny, generator, magazyn leków, lekarz, atak
resize icon

Potem odciągnij resztę i przejdź do butli z gazem lub wybij wszystkich i dopiero się nią zajmij. Ważny jest tutaj czas.

Dying Light The Beast - Krzyki w ścianach: szpital psychiatryczny, generator, magazyn leków, lekarz, atak
resize icon

Potem zniszcz 3 stanowiska moździerzowe oraz żołnierzy. Przy dwóch z nich zauważysz w sąsiednich budynkach snajperów, więc ich także wyeliminuj. Zalecamy użyć trybu bestii przy jednym z celów, a potem szybko dostać się do kolejnego. Dzięki wybiciom, szybko przejdziesz z punktu A do punktu B.

Dying Light The Beast - Krzyki w ścianach: szpital psychiatryczny, generator, magazyn leków, lekarz, atak
resize icon

Po powrocie do ratusza musisz zabrać jeszcze kilka granatów gazowych. Podbiegnij do nich, a po scenie z Florence wybij chimerę. Jest to prostszy przeciwnik od Kolosa, ale taki, który posiada podobny zakres i rodzaj ciosów.

Dying Light The Beast - Krzyki w ścianach: szpital psychiatryczny, generator, magazyn leków, lekarz, atak
resize icon

Następnie znajdziesz dwie chimery. Użyj teraz trybu bestii i pokonaj jedną z nich. Gdy straci 2/3 HP, zajmij się tą drugą. Jednocześnie możesz wykorzystać butle z gazem czy broń palną.

Po tym rozpoczniesz ostatni akt fabularny gry.

Źródło: własne

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Dying Light The Beast - FABUŁA

Dying Light The Beast - ZADANIA POBOCZNE

cropper