Death Stranding 2 - Karabiny, rodzaje broni palnej, amunicja, eliminacja bez zabijania, granaty
Karabiny, rodzaje amunicji i walka bez zabijania.
W grze Death Stranding 2 jest położony większy nacisk na walkę z użyciem broni palnej. Sam Bridges w Meksyku znajdzie sporo broni, w tym karabiny czy pistolety.





Każda z broni ma własne właściwości. Niektóre lepiej spiszą się na walkę z mechami, inne mają mniejszy odrzut, kolejne większy zasięg, a jeszcze następne potrafią wykorzystywać amunicję z gumowymi nabojami, które nie zabijają ludzi, a tylko ich neutralizują, co jest ważne ze względu na to, iż po powrocie do tej lokacji ludzie będą dalej żyć, a nie zamienią się w wynaturzonych (chyba że po zabiciu zutylizujesz ich ciała w smole).

Wszystkie ważne informacje o danej broni znajdziesz w menu giwer oraz narzędzi. Po wybraniu jakiejkolwiek giwery możesz zobaczyć jej statystyki, działalność w różnych sytuacjach oraz rodzaj amunicji.
Ważne:

- Amunicji do broni nie uzupełnisz w świecie gry - możesz jednak nosić takie same bronie lub je wytwarzać w ramach craftingu, a każda z nich ma na start wyznaczoną ilość naboi. Warto więc oszczędzać karabiny na najcięższe starcia i próbować z użyciem splotu wykonywać ciche eliminacje, gdy tylko jest taka możliwość.
- Amunicja uzupełnia się wyłącznie po wejściu do placówek w świecie gry - tych z siecią energetyczną.
- Gdy celujesz zza osłony, a celownik przybiera żółtą tarczę, pocisk zatrzyma się na obiekcie i nie doleci do wroga. Zmień wtedy pozycję lub wyjrzyj zza osłony, aby trafić wroga.
Ostatnią używaną broń możesz szybko wyciągnąć lub schować do kombinezonu, wciskając prawy przycisk na d-padzie.