Death Stranding 2 - Zarządzanie ładunkiem: pojemność, maksymalny udźwig, plecak, zaczepy, egzoszkielet
Pojemność, udźwig i zarządzenie ładunkiem w grze Death Stranding 2.
Podczas rozgrywki w Death Stranding 2 będziesz niemalże przez cały czas nosił ładunek.




W systemie zarządzania ładunkiem będziesz widział wszystkie elementy, które są dostępne do noszenia. Przesyłki główne, alternatywne, a także inne przedmioty, które możesz zużywać.
Sam ma maksymalny udźwig w postaci 120 kg - na sam start, bo potem wartość ta ulegnie zmianie dzięki statystykom (im więcej ładunków dostarczymy, tym szybciej zwiększymy maksymalną ładowność). Możesz też używać kryształów chiralnych znajdujących się po całym świecie gry, które zwiększają lekkość Sama. 1000 kryształów chiralnych to kilka kilo więcej noszenia sprzętu.

Natomiast samo zarządzanie ładunkiem przebiega w dość prosty sposób. Największe paczki ustawiaj w plecaku, bronie na zaczepach na narzędzia, podobnie jak gadżety. Dobrze spiszą się też przymocowania do kombinezonu (przy najmniejszych ładunkach o rozmiarze S), gdzie warto umieścić przyrządy użytkowe. W kieszeni natomiast włóż takie rzeczy, jak worki z krwią.
Jeśli nie masz już miejsca, możesz niektóre rzeczy nosić także w rękach, ale warto mieć coś w lewej oraz prawej dłoni, bo inaczej będziesz przeciążany na jedną ze stron i jednocześnie zmuszony utrzymywać równowagę, co zmniejsza tempo biegu.

W terenie do zarządzania ładunkiem szybko przejdziesz, przytrzymując górny przycisk d-pada. Tutaj też możesz wykonać automatyczne ułożenie ładunku.
Przeciążenie

Jeśli przeciążysz ładunek do żółtej strefy, będziesz w stanie iść, ale ciągle będziesz tracił równowagę lub szedł bardzo wolno. Jeśli przekroczysz poziom dużego obciążenia, Sam będzie się non stop przewracał i zostaniesz zmuszony wyrzucić coś z plecaka.
Przy placówkach lepiej przetwarzać nadprogramowe bronie na materiały, zamiast wrzucać je do prywatnej skrzynki. Amunicja do broni uzupełnia się przy wejściu do obiektu chiralnego podłączonego do sieci, więc nie musisz nosić 3 broni tego samego rodzaju.
Zmniejszenie ciężaru plecaka

W dalszej części gry możesz tworzyć do plecaka kieszeń na granaty czy pojemniki na zapasową amunicję, co sprawi, że nie będziesz zmuszony nosić kilka broni tego samego rodzaju. Zmniejsza to przymus noszenia broni, a więc oszczędzasz dodatkowe kg.
Po podłączeniu bazy ekologicznej otrzymasz do dyspozycji również egzoszkielet bojowy, który umożliwia przenoszenie do 60 kg więcej, a także aktywuje szybsze bieganie. Potem otrzymasz wyższe poziomy tegoż ulepszenia.

Za zwiększenie lajków przy Starym OZ, odpowiadającym za rząd, a więc drugim terminalem Australii, otrzymasz także chiralne urządzenie antygrawitacyjne do zamontowania w plecaku (poprzez komponenty), które zwiększa maksymalny udźwig Sama.