Death Stranding 2 - poradnik. Zlecenia główne, poboczne, FAQ, crafting, ładowność, Wynurzeni, walka, porady - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Death Stranding 2 - poradnik. Zlecenia główne, poboczne, FAQ, crafting, ładowność, Wynurzeni, walka, porady

Death Stranding 2 - Zlecenie 8: DHV Magellan, Tarman, Dollman, brama przy Meksyku i Australii

Mateusz Wróbel | Wczoraj, 14:51

Death Stranding 2 - Zlecenie 8: DHV Magellan, Tarman, Dollman, brama przy Meksyku i Australii

Zlecenie 8 w Death Stranding 2.

3 akt Death Stranding 2 rozpoczniesz od przechadzki po DHV Magellan, a więc fregacie Fragile odpowiedzialnej za inicjatywę Drawbridge.

Death Stranding 2 - Zlecenie 8: DHV Magellan, Tarman, Dollman, brama przy Meksyku i Australii
resize icon

Potem wyprowadź z garażu trójkołowca i rusz do terminala w laboratorium Deadmana. Stwórz sobie bronie i inne bardzo przydatne przedmioty potrzebne do dalszej drogi.

Death Stranding 2 - Zlecenie 8: DHV Magellan, Tarman, Dollman, brama przy Meksyku i Australii
resize icon

Teraz podjedź do terminala przy bramie i aktywuj go za sprawą Q-Pida. Po scence z tajemniczymi wrogami rusz do australijskiego terminalu.

Death Stranding 2 - Zlecenie 8: DHV Magellan, Tarman, Dollman, brama przy Meksyku i Australii
resize icon

Po scenie biegnij przed siebie - trzymaj się lewej strony, omijając smołę. Po podłączeniu kolejnego małego terminala, tym razem po australijskiej stronie, rusz na mostek. Poznasz tam Prezydenta.

Źródło: własne

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści Poradnik aktualizowany

Powrót do poradnika

Death Stranding 2 - FAQ

Death Stranding 2 - PORADY

Death Stranding 2 - ROZDZIAŁ 11: TRZĘSIENIE

Death Stranding 2 - TROFEA I PLATYNA

cropper