Final Fantasy VII Remake - poradnik, solucja, materie, bronie, questy, i wiele więcej - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy VII Remake - poradnik, solucja, materie, bronie, questy, i wiele więcej

Podstawy – statusy pozytywne i negatywne statusy

Senix | 02.03.2021, 21:57

Final Fantasy VII Remake – statusy pozytywne i negatywne statusy


Statusy pozytywne możemy podzielić na dwie grupy. Pierwszą są Elements, czyli ataki oparte na żywiole ognia (fire), lodu (ice), błyskawicy (lightning) i wiatru (wind). Drugim jest status Effects, w którym możemy wyróżnić czary, które uzdrawiaja i wspomagają drużynę w walce np. bariery ochronne. Statusy negatywne to statusy, które utrudniają nam walki i możemy wyróżnić ich dziewięć.


Status Effects


Regen – stopniowe odzyskiwanie HP.

Barrier – zmniejszenie obrażeń od fizycznych ataków przeciwników.

Manaward – zmniejszenie obrażeń od ataków magicznych.

Shield – odporność na ataki fizyczne.

Reflect – odbija ataki magiczne, które trafiają w przeciwników.

Hastle – przyspiesza ładowanie ATB.

Resist – zapobiega statusowi Ailments

Auto-Life – automatycznie wskrzesza poległego bohatera.


Status Aiments


Poison – zatruwa postać i obniża jej HP, które może spaść do zera.

Silence – status, który uniemożliwia rzucanie czarów.

Sleep – status, który uniemożliwia poruszanie się postaci.

Slow – status, który zwalnia szybkość ładowania ATB.

Stop – status podobny do Sleep, który uniemożliwia poruszanie się postaci.

Toad – status, który obniża siłę ataków fizycznych.

Berserk – status, który powoduje większe obrażenia zadawane przez przeciwników.

Fury – podobnie jak Berserk powoduje większe obrażenia, które zadają przeciwnicy.

Sedate – spowalnia ładowanie się paska odpowiedzialnego za Limit Break.

Źródło: własne

Komentarze (25)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Sekcja 1

cropper