Demo Unreal Engine 4 i ray tracingu stworzone przez jednego z autorów Battlefield 4
Ray tracing został zaimplementowany do Unreal Engine w jednej z ostatnich aktualizacji. Od marca z rzeczonej technologii mogą swobodnie korzystać nie tylko profesjonaliści, ale również amatorzy.
Ray tracing jest już dostępny w narzędziach i środowisku Unreal Engine 4 a my oglądamy pierwsze owoce działań grafików/deweloperów oraz amatorów, którzy tworzą swoje projekty.
Dzisiaj możemy przyjrzeć się demu technicznemu, stworzonemu przez Aldena Filiona, który pracował wcześniej nad takimi grami jak Battlefield 4, Crackdown 3 i Lost Planet 3. Demo zostało przygotowane na konkurs NVIDIA DXR Spotlight. Ocyzwiście motywem przewodnim w tym technicznym pokazie jest ray tracing.
Osoby, które posiadają w swoich komputerach GPU NVIDIA z architekturą Turing mogą odpalić u siebie rzeczone demo. Pliki znajdziecie w tym miejscu. Demo jest grywalne i zapewnia jeden poziom do eksploracji, pozwalając na sterowanie bohaterem/prowadzenie walk.
Przy okazji warto zobaczyć, jak jeden z fanów odtworzył w środowisku Unreal Engine 4 i z ray tracingiem kadry ze znanych filmów (m.in. z Blade Runnera 2049).
Warto sprawdzić: