Demo Unreal Engine 4 i ray tracingu stworzone przez jednego z autorów Battlefield 4

Gry
1242V
Demo Unreal Engine 4 i ray tracingu stworzone przez jednego z autorów Battlefield 4
Bartosz Dawidowski | 07.08.2019, 09:13

Ray tracing został zaimplementowany do Unreal Engine w jednej z ostatnich aktualizacji. Od marca z rzeczonej technologii mogą swobodnie korzystać nie tylko profesjonaliści, ale również amatorzy.

Ray tracing jest już dostępny w narzędziach i środowisku Unreal Engine 4 a my oglądamy pierwsze owoce działań grafików/deweloperów oraz amatorów, którzy tworzą swoje projekty.

Dalsza część tekstu pod wideo

Dzisiaj możemy przyjrzeć się demu technicznemu, stworzonemu przez Aldena Filiona, który pracował wcześniej nad takimi grami jak Battlefield 4, Crackdown 3 i Lost Planet 3. Demo zostało przygotowane na konkurs NVIDIA DXR Spotlight. Ocyzwiście motywem przewodnim w tym technicznym pokazie jest ray tracing.

Osoby, które posiadają w swoich komputerach GPU NVIDIA z architekturą Turing mogą odpalić u siebie rzeczone demo. Pliki znajdziecie w tym miejscu. Demo jest grywalne i zapewnia jeden poziom do eksploracji, pozwalając na sterowanie bohaterem/prowadzenie walk.

Przy okazji warto zobaczyć, jak jeden z fanów odtworzył w środowisku Unreal Engine 4 i z ray tracingiem kadry ze znanych filmów (m.in. z Blade Runnera 2049).

Warto sprawdzić:

Źródło: https://aldenfilion.itch.io/diode

Komentarze (19)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper