Kingdom Come Deliverance 2 - Zaczyna się: obrona Suchdola, oblężenie, oddział, werbunek, szpieg
Zaczyna się - Kingdom Come Deliverance 2.
Po długiej scence zacznij obronę Suchdola. Najpierw stań na murze i odpychaj drabiny lub przygotuj się na walkę z wrogami.
Gdy wrogowie podejdą pod bramę, używaj kamieni i rzucaj nimi przez dziurę w podłodze, aby eliminować oponentów. Potem przygotuj się na bardzo szybkie strącanie drabin. Dwie znajdziesz z lewej, trzy bliżej prawej strony.
Użyj do tego halabardy, którą zbierałeś przed wejściem na mury. Jeśli jej nie masz, to szybko po nią biegnij - inaczej wejdzie wielu wojskowych na Twój teren. Po tym i eliminacji wszystkich wrogów w twierdzy zauważysz odwrót Prażan.
Teraz idź do Żiżki oraz Piotra z Pisku - zgadzaj się z rozkazami tego pierwszego zgodnie z zaleceniami Boguty i zwerbuj załogę do oddziału. Do tego możesz odwiedzić Janosza i zjeść śniadanie, a potem samego Musę oraz Katarzynę, którzy stoją przy stajni na lewo od bramy na dziedzińcu - blisko rannych wojaków.
Po rozmowie ze wszystkimi idź jeszcze do Frencla, który poprosi o naostrzenie dwóch starych mieczy. Zabierz je z półki po prawej stronie, a potem przejdź do brusa, aby się nimi zająć. Po osiągnięciu wytrzymałości na minimum 80% zwróć je kapitanowi.
Teraz po zebraniu szóstki wojowników zrób przemówienie, a po wzmocnieniu nocnej warty - co jest zalecane - pójdziesz spać w swoim pokoju w głównej twierdzy.
Wcześniej pomów jeszcze z Ptaszkiem, który zapyta, jak ci idzie. Przez noc okaże się, że przez noc do zamku wdarł się najemnik - podejdź do strażnika o znaczniku T, który zasnął na warcie.
Przy wschodniej bramie pomów z Janoszem, a przy tej bliżej południa zauważysz żołnierza z barwami Piotra z Pisku (zielonymi). Okaże się, że jest to najemnik, a za nim znajdziesz innych rycerzy.
Szybko odepchnij dwie drabiny od muru na końcu palisady (po lewej stronie), zabij kilku wrogów, po czym wróć do Żiżki i zakończ tę misję.