Kingdom Come Deliverance 2 - Adept: start dodatku Dziedzictwo Kuźni, Magdalena, Buszek, test ustny, sprzątanie, szyld
Adept - Kingdom Come Deliverance 2.
Aby rozpocząć dodatek, udaj się na wschód Kuttenbergu i dotrzyj przed gospodę. Po lewej stronie od bram miasta zauważysz spalony budynek - popatrz na niego, a zaczniesz DLC.
Teraz rusz do ratusza do mistrza Buszka, który musi cię wysłuchać. Wspomnij, że jesteś synem kowala Marcina, a potem że stworzyłeś miecz dla Radzika. Teraz kup książkę lub przystąp do testu ustnego.
Poprawne odpowiedzi to:
- Słomkowo żółty (odpowiedni kolor tworzywa)
- To zależy (pytanie nt. iskier)
- Kształt (kwestia postępu)
Po dobrych odpowiedziach zapisz grę na wypadek, gdybyś niestarannie wykuł miecz. Potem przejdź do sprawy.
Zacznij wykuwanie długiego miecza cechowego kowala - tak jak zawsze, najpierw rozgrzej metal do mocnego żółtego koloru, a potem uderzaj mieczem. Rób większy zamach i opuszczaj miecz, a także przesuwaj stal do przodu i do tyłu po każdym uderzeniu.
Pamiętaj też o obracaniu stali i podgrzaniu jej, gdy będzie czerwonego koloru. Wystarczy tylko chwilę podsycić ogień, a potem wrócić do kowadła, aby kontynuować wykuwanie. Jeśli wykujesz przedmiot na złotym poziomie, co jest dość proste, zostaniesz przyjęty do gildii.
Na samym końcu po ceremonii przyjęcia powieś na ścianie miecz cechowy, wróć do Magdaleny, a potem oczyść sobie wejście do kuźni. Musisz iść na drogę i przesunąć belkę przy głównych drzwiach do kuźni.
Potem zabierz łopatę przy wejściu (jeśli jej nie masz) i podchodź pod gruz, który musisz teraz usunąć. Otwórz potem bramę, a następnie wyczyść kolejny gruz blisko pieców i wynieś worki na zewnątrz do wozu na lewo od Magdaleny.
Zbieraj także materiały na parterze, w tym te zapakowane w małe woreczki oraz żelazo. Potem zamieć podłogę na parterze i zabierz klucz na piętro, który znajduje się na lewo od wejścia (na półkach).
Idź z nim na prawo od domu Magdaleny, gdzie znajdziesz wejście na górę. Tam posprzątaj w pokoju na lewo, wykonując te same czynności, co na parterze. Po znalezieniu nowego planu wróć do Magdaleny.
Otrzymasz dostęp do renowacji kuźni - przejdź do zakładki Dom i wybierz zakładkę "brak szyldu". Stwórz nowy, potem wróć do Magdaleny, a zakończysz tę misję.