Kingdom Come Deliverance 2 - Marzenie Marcina: Standa, Mucha, Pijawka, dług, Wetter, serce zegara, Szkoda
Marzenie Marcina - Kingdom Come Deliverance 2.
Po udzieleniu pomocy Klausowi rusz do Standy, zwanego Muchą. Siedzi on rozpaczony blisko namiotów w kierunku północy terenu.
Pomów z nim i rozwiąż jego problem z Pijawką, któremu musi oddać pieniądze. NPC-a tego znajdziesz na terenie kopalni. Załóż się z nim o wyścig konny, a otrzymasz trofeum. Jeśli przegrasz, zapłać mu kasę z własnej kieszeni.
W trakcie wyścigu zalecamy jechać prosto do znacznika na mapie. Przy punkcie C nawróć lub odbij mocno w lewo.
Po wszystkim poczekaj na Pijawkę, zerwij umowę i wróć do Muchy. Wspólnie przejdziecie do kuźni Henryka, gdzie otrzymasz szczegółowe informacje o sercu zegara. Musisz je odzyskać od Wettera.
Rusz do nowego znacznika misji (niezależnie od tego, czy przyjąłeś Muchę pod swoje skrzydła), a na miejscu wejdź do budynku skryby. Pomówisz z Tyc Wetterem, po czym przekonaj go (nawet na bardzo trudnym poziomie łatwo przemówić mu do rozsądku) lub zapłać mu, aby otrzymać z powrotem przedmiot.
Jeśli nie masz pieniędzy, sprzedaj niepotrzebne rzeczy lub wykonuj zlecenia kowala.
Następnie wróć do Muchy, pomów z nim, a potem odłóż serce zegara przy planie blisko kowadła.