Kingdom Come Deliverance 2 - Kłopoty jak malowane: mistrz Wojciech, wilki, pędzle malarza
Kłopoty jak malowane - Kingdom Come Deliverance 2.
Po spotkaniu malarza w Troskach zabij szybko wilki.





Następnie wróć do Wojciecha i rozwiąż go, a dowiesz się, że Twoim pierwszym zadaniem będzie odnalezienie bandytów, a co za tym idzie, pędzli malarza.

Przy znaczniku napadu zauważysz od razu obóz podejrzanych. Pomów z Kubą, a finalnie dowiesz się, że go napadli. Wysłuchaj całej historii, po czym zabierz kości, grając o nie (jeśli nie pamiętasz zasad, odsyłamy tutaj). Jeśli przegrasz, to możesz okraść Kubę, gdy będzie np. spał.

Potem idź do Jury, aby odzyskać pędzle. Je także możesz ukraść. Wróć do Wojciecha, do pomieszczenia ze skrybą, a potem odbij w prawo.

W warsztacie dopytaj o całą prawdę.