Kingdom Come Deliverance 2 - Kodeks złodziejski: Hynek, znaki, Wieprz, Czeniek, zagadka, fontanna, sklep
Kodeks złodziejski - Kingdom Come Deliverance 2.
Po rozmowie z Czenkiem w oberży rusz na północ miasta, gdzie będziesz szukał Hynka, byłego złodzieja mogącego wiedzieć coś o tajemniczych symbolach.





Przy znaczniku zadania otwórz drzwi - zrób to pod osłoną nocy lub bardzo szybko, aby strażnik cię nie zauważył (ewentualnie popełnij przestępstwo, otwierając wytrychem drzwi, a potem przeproś strażnika i wejdź do domu wtedy, kiedy będzie wracał do ogniska).

W środku znajdziesz Wieprza, który powie ci, że zamordował Hynka. Zabierz z jego ciała list, po czym przeczytaj go z poziomu ekwipunku, a dowiesz się, że musisz ruszyć do fontanny w centrum zachodniej części miasta, blisko bramy.

Na miejscu musisz odnaleźć dowody w budynku, którego trzy okna są oznaczone czerwoną ramką. Podejdź do obiektu (najlepiej w nocy), a potem na zaplecze sklepu.

Jeśli nie dasz rady otworzyć zamka, to najlepiej będzie obejść sklep od zaplecza i tam otworzyć brązowe drzwi. Te są na trudnym zamku, więc z tym musisz już sobie poradzić.

W środku otwórz drzwi prowadzące do piwnicy. Po zejściu ze schodów od razu odbij w lewo, aby otworzyć kolejne drzwi z zamkiem na trudnym poziomie.

Za nimi znajdziesz kryjówkę złodziei. Aby znaleźć potrzebne dowody, otwórz po prostu skrzynię leżącą na ziemi po lewej stronie.

Teraz zabierz pergamin z rysunkami i wróć z nim do Czenka do gospody, aby zakończyć ten quest.