Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik. Misje, zadania, questy, opis przejścia, wybory, walka, porady, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik. Misje, zadania, questy, opis przejścia, wybory, walka, porady, trofea

Kingdom Come Deliverance 2 - Stare plany: wójt Plumel, Fabrizio, Eldris, wagi, Puszko, koń, majster

Kingdom Come Deliverance 2 - Stare plany: wójt Plumel, Fabrizio, Eldris, wagi, Puszko, koń, majster

Stare plany - Kingdom Come Deliverance 2.

Po odzyskaniu serca zegara przejdź do Magdaleny i potem do ratusza, gdzie poinformujesz wójta Plumela o naprawie. Znajdziesz go w budynku na lewo od miejsca, gdzie przestępcy są karceni za przestępstwa.

Kingdom Come Deliverance 2 - Stare plany: wójt Plumel
resize icon

Podczas rozmowy dowiesz się, że musisz zyskać prestiż kowalski (dokładniej na 13 poziomie). W tym celu przyjmuj nowe zlecenia w mieście, a także od mieszkańców blisko kuźni - jeśli będziesz wykonywał ich zadania i będziesz coraz bardziej znany, wójt da zielone światło na naprawę zegara.

  • Aby szybko zyskać prestiż, kup żyrandol oraz ulepsz piec w pokoju głównym kuźni, co daje dodatkowy bonus do PD do prestiżu.

Kingdom Come Deliverance 2 - Stare plany: wójt Plumel
resize icon

Po powrocie do wójta po osiągnięciu 13 poziom prestiżu kowalstwa dowiesz się, że musisz teraz odnaleźć Fabrizio.

Kingdom Come Deliverance 2 - Stare plany: wójt Plumel, Fabrizio, Eldris, wagi, Puszko, koń, majster
resize icon

Znajdziesz go na piętrze jednego z budynków. Po dyskusji przejdź do Magdaleny, u której dowiesz się więcej o człowieku mogącym przygotować wagi do zegara. Ten nie będzie mógł odlać wag przez Puszko.

Kingdom Come Deliverance 2 - Stare plany: wójt Plumel, Fabrizio, Eldris, wagi, Puszko, koń, majster
resize icon

Czeladnik zaginął, więc rusz go odnaleźć. Proboszcz udzieli ci więcej informacji, a potem ruszysz w kierunku lasu do drwali, o ile uda ci się przekonać Gawła, aby powiedział, co zrobił Puszko.

Kingdom Come Deliverance 2 - Stare plany: wójt Plumel, Fabrizio, Eldris, wagi, Puszko, koń, majster
resize icon

Przy znaczniku w lesie rusz na maksymalnie południowy zachód oznaczonego obszaru. Na samym końcu lasu, w jego środkowej części, znajdziesz niezapalone ognisko i samego Puszko.

Kingdom Come Deliverance 2 - Stare plany: wójt Plumel, Fabrizio, Eldris, wagi, Puszko, koń, majster
resize icon

Pomów z nim, po czym spróbuj odzyskać konia Eldrisa. Jeden z drwali jeździ na nim, a gdy wejdziesz z nim w interakcję, pogadaj z majstrem.

Kingdom Come Deliverance 2 - Stare plany: wójt Plumel, Fabrizio, Eldris, wagi, Puszko, koń, majster
resize icon

Dowiesz się, że aby odzyskać konia, musisz albo zagrać o niego w kości, albo go odkupić za tysiąc monet, jeśli nie uda ci się użyć swojego wizerunku do przemówienia majstrowi do rozsądku.

Kingdom Come Deliverance 2 - Stare plany: wójt Plumel, Fabrizio, Eldris, wagi, Puszko, koń, majster
resize icon

Po powrocie zatrudnij u siebie Puszko i zachęć go do pracy dla siebie. Wybuduj warsztat odlewniczy, aby Puszko mógł stworzyć wagę (robi to jeden dzień, więc możesz przyśpieszyć czas). Jeśli nie, zapłać mu za stworzenie wag u Eldrisa.

Po odebraniu wag misja dobiega końca.

Źródło: własne

Komentarze (19)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Kingdom Come Deliverance 2 - FAQ

Kingdom Come Deliverance 2 - MISJE GŁÓWNE

Kingdom Come Deliverance 2 - ZADANIA POBOCZNE

Kingdom Come Deliverance 2 - AKTYWNOŚCI

Kingdom Come Deliverance 2 - TROFEA i PLATYNA

cropper