Resident Evil Village - poradnik i solucja. Fabuła, bronie, walka, mapa, zagadki, przedmioty, crafting, porady - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Resident Evil Village - poradnik i solucja. Fabuła, bronie, walka, mapa, zagadki, przedmioty, crafting, porady

Resident Evil Village - poradnik i solucja. Fabuła, bronie, walka, mapa, zagadki, przedmioty, crafting, porady

Mateusz Wróbel | 14.05.2021, 09:30

Poniżej możecie przejść do poradnika gry Capcomu - Resident Evil Village. Znajdziecie w nim opis fabuły bez pomijania ani jednego przedmiotu, najważniejszych sekretów i ścieżek, skrytek, lokacji z broniami i przygotowanych dla nich ulepszeń, rozwiązania poszczególnych zagadek, czy także podstawowych mechanik. Miłej zabawy!

Witajcie w poradniku do Resident Evil Village! Nareszcie doczekaliśmy się kontynuacji Ethana Wintersa, dla którego męcząca podróż w Resident Evil VII: Biohazard była tak naprawdę jedynie początkiem. Zainteresowani tym razem trafiają do opustoszałej, wyniszczonej wsi, po której na wolności grasują Lycanie. W trakcie przemieszczania się od celu do celu, poznając przy tym towarzyszących nam, a jednocześnie zdezorientowanych mieszkańców będziemy musieli poradzić sobie z naszymi wrogami wszelkimi dostępnymi sposobami. Aby ułatwić sobie rozgrywkę, zachęcam do zerknięcia do menu przygotowanego dla Was poradnika.

Zobacz także: Spider-Man 3: No way home recenzja


Pragnę zaznaczyć, że poradnik powstaje na bazie wersji PS5, na poziomie trudności: normalny. Oznacza to, że będę często wspominał w swoim przejściu o przyciskach z DualSense'a odpowiadających za daną czynność, a nie kontrolerze do XSX czy klawiaturze (PC), tak jak miało to miejsce w niektórych poprzednich moich pracach.

Warto wspomnieć, że do głównej strony poradnika wrócicie klikając podświetlony na żółto-złoty kolor napis nad spisem treści materiału.

Wszelkie błędy proszę zgłaszać za pomocą kafelka znajdującego się na dole materiału, po prawej stronie: "Zgłoś błąd". Dzięki temu szybko je zauważę i wprowadzę wymagane poprawki.


Resident Evil Village poradnik - podstawy

Resident Evil Village porady i pytania

Resident Evil Village poradnik - pytania dotyczące fabuły

Resident Evil Village poradnik - opis przejścia gry

Pragnę zaznaczyć, że w opisie przejścia gry Resident Evil Village wspominam i zaznaczam pogrubieniem tekstu wszelkie surowce, kluczowe przedmioty oraz nieobowiązkowe notatki, które możesz po drodze zebrać. Ponadto, za każdym razem przedstawiam drogę, dzięki której nie pominiesz żadnego smaczka.

Zamek Dimitrescu:

Powrót do wioski/Rezydencja Beneviento:

Bagna Moreau:

Twierdza/Fabryka Heisenberga:

Ścieżka Chrisa/Koniec gry:

Resident Evil Village poradnik - bossowie, starcia z mocnymi przeciwnikami

Resident Evil Village poradnik - zagadki, szyfry i inne aktywności w grze

Resident Evil Village poradnik - wszystkie bronie - ich lokalizacja, ulepszenia i możliwości

Dodatki/Gadżety:

PODSTAWY

PORADY

FABUŁA

BOSSOWIE

ZAGADKI

BRONIE

Źródło: własne

Komentarze (27)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

PORADY

cropper