Tytus Stobiński Tytus Stobiński 13.08.2019 15:22
Cyberpunk 2077
1031V

Cyberpunk 2077 zagwarantuje odmienne doświadczenia fabularne zgodnie z wybranym przez nas rozwojem postaci

Cyberpunk 2077 choć również będzie rpg autorstwa CD Projekt RED, to jednak różnice między tym tytułem, a Wiedźminem 3: Dziki Gon będą nadwyraz widoczne.

Podczas rozmowy z redakcją portalu Gamingbolt, Mateusz Tomaszkiewicz będący głównym projektantem zadań do Cyberpunk 2077 opowiedział o wielu rzeczach i wyzwaniach, których CD Projekt RED podejmuje się po raz pierwszy w historii. Począwszy od mechaniki strzelania, poprzez fizykę prowadzenia pojazdów i resztę istotnych mechanik gry. 

Firma jest podekscytowana działaniem na nowym polu, ale wykazuje również dużą pewność w podejmowanych przez siebie decyzjach. Prócz wspomnianego wcześniej systemu pochodzenia, który będzie miał wpływ m in. na opcje dialogowe, w kwestii fabuły i wyborów fabularnych duże znaczenie odegrają również nabyte przez nas umiejętności. 

A tak o nowościach wypowiedział się sam Tomaszkiewicz:

W wielu aspektach, które wprowadziliśmy do Cyberpunk 2077 nie mieliśmy wcześniej doświadczenia, jeżeli mam być szczery. Kiedy zajmowaliśmy się grami fantasy, to nie skupialiśmy na systemie silniku prowadzenia aut. Tak samo ze strzelaniem bronią palną oraz systemem umiejętności - którym to jestem bardzo podekscytowany. To jedna z tych rzeczy, które pokazywaliśmy w demie gry. 

Patrząc na bogactwo, jakie zaoferuje nam nowa gra warszawskiego studia, mam nadzieję, że tryb Nowa Gra Plus będzie dopracowanym tworem i pozwoli nam przy kolejnym przejściu gry na wybranie innej ścieżki i sprawdzenie, jakie decyzje spowodują nasze wybory.

A w galerii możecie zapoznać się ze świeżym screenem prezentującym nam postać przerażającej Sasquatch, liderki gangu "Animals". Widzimy także jak prezentuje się destrukcja otoczenia w grze.

Więcej na temat Cyberpunk 2077 na naszym portalu:

 

Tagi: CD Projekt CD Projekt RED Cyberpunk 2077

Nie przegap