Battlefield 6 - Wszystkie tryby rozgrywki w becie: jakie występują?
Wszystkie tryby w Battlefield 6 (BETA).
W becie Battlefield 6 gracze będą mogli sprawdzić aż siedem różnych trybów gry, które odzwierciedlają esencję serii - wielkoskalowe bitwy, niszczenie otoczenia, taktyczne starcia oraz intensywna współpraca drużynowa.




Tryby dostępne będą w dwóch etapach: część w Weekendzie 1, a kolejne zostaną udostępnione w Weekendzie 2. Każdy z nich został zaprojektowany z uwzględnieniem filarów rozgrywki Battlefielda: klas postaci, działania w zespole i dużej skali zniszczeń.
Dostępne tryby w becie Battlefield 6:
Conquest
To kultowy tryb Battlefielda, będący synonimem totalnej wojny. Dwie drużyny walczą o kontrolę nad wieloma punktami rozmieszczonymi na mapie. Utrzymywanie przewagi terytorialnej powoduje stopniowe wyczerpywanie się „żyć” przeciwnika. Każda akcja ma znaczenie – eliminowanie wroga, przejmowanie punktów czy reanimowanie sojuszników wpływa na wynik. Kluczowe znaczenie ma zgrana drużyna, dobrze dobrane klasy i mądre wykorzystanie pojazdów.
Breakthrough
Ten tryb stawia na intensywną walkę o sektory. Atakujący muszą sukcesywnie przejmować kolejne obszary mapy, natomiast obrońcy starają się ich powstrzymać, odbijać punkty i zmuszać przeciwnika do wycofania. Każda faza starcia przypomina nowy rozdział bitwy. Liczy się tu współpraca, precyzyjne ataki i umiejętność adaptacji.
Domination
To szybki i bardziej kompaktowy wariant rozgrywki, gdzie drużyny przejmują i utrzymują mniejsze punkty kontrolne. Mniejsza skala map i brak pojazdów sprawiają, że walka jest dynamiczna i bezpośrednia – idealna dla fanów intensywnego, piechotnego starcia.
King of the Hill
W tym trybie gracze walczą o jeden, centralny punkt przejęcia. Z każdą minutą napięcie rośnie, bo zdobycie i utrzymanie tej jednej pozycji wymaga ogromnego wysiłku całej drużyny. Idealny tryb dla zespołów szukających zaciętej walki o kontrolę.
Rush (Weekend 2)
Klasyczny tryb, w którym drużyna atakujących próbuje podłożyć ładunki wybuchowe pod tzw. M-COM-y, czyli punkty komunikacyjne. Zadaniem obrońców jest uniemożliwienie detonacji. Gdy wszystkie M-COM-y w danym sektorze zostaną zniszczone, gra przenosi się na kolejną część mapy. Starcia są liniowe, intensywne i pełne napięcia.
Squad Deathmatch (Weekend 2)
Cztery drużyny rywalizują w klasycznym deathmatchu na bliskim dystansie. Wygrywa ekipa, która jako pierwsza osiągnie ustalony limit eliminacji. Prosty, ale szalenie emocjonujący tryb, który stawia na refleks, komunikację i szybkie decyzje.
Closed Weapons Breakthrough (specjalny wariant)
To zmodyfikowana wersja Breakthrough z dodatkowym ograniczeniem – bronie są przypisane do konkretnych klas postaci. Dzięki temu rozgrywka wymusza jeszcze bardziej strategiczne podejście i lepsze wykorzystanie mocnych stron każdej klasy.