Battlefield 6 - Wszystkie mapy i areny w multiplayerze
Wszystkie mapy i areny w Battlefield 6.
Oto mapy, które będą dostępne na start w rozgrywce Battlefield 6:





Liberation Peak
Mapę umieszczono w górach Tadżykistanu - teren górzysty i skalisty. To jedna z większych map, w której mają znaczenie zarówno pojazdy powietrzne (helikoptery, samoloty), jak i naziemne, dzięki czemu walka toczy się na wielu płaszczyznach.
W trybach takich jak Podbój (Conquest), mapa oferuje pełną skalę, ale dla mniejszych trybów (Breakthrough, Domination) stosowane są wersje ograniczone („combat zones”) tej samej mapy.
Mirak Valley
Mirak Valley to jedna z najbardziej rozległych map startowych - oferuje bardzo otwarty teren, z dużą ilością przestrzeni na manewry pojazdowe. Na mapie dostępne są wszystkie typy pojazdów - czołgi, pojazdy lądowe, helikoptery i lotnictwo - co czyni ją idealną areną dla klasycznych, wielkoskalowych bitew.
Teren charakteryzuje się zmiennością - obszary otwarte przeplatają się z punktami osłoniętymi, co zmusza graczy do strategii i wykorzystywania przeszkód terenowych.
Siege of Cairo
Siege of Cairo przenosi walki w gęsto zabudowane ulice Kairu. To mapa skoncentrowana na walce miejskiej - wąskie uliczki, przejścia między budynkami, zakątki i zaułki. Pojazdy są obecne, ale ich rola jest ograniczona - akcent pada na walki piechoty i mobilność wśród budynków.
Destrukcja środowiska i możliwość wchodzenia w budynki dodaje dynamiki - gracze muszą uważać na flankowanie i wykorzystanie osłon.
New Sobek City
Mapa New Sobek City położona na obrzeżach Kairu, w strefach budowlanych i otoczeniu pustynnych wydm. Tutaj mamy mieszankę walki w terenie otwartym i zwartej akcji pomiędzy konstrukcjami i placami budowy.
Pojazdy, helikoptery i piechota mają tu swoje role- front przesuwa się między wydmami, konstrukcjami i placami budowy.
Iberian Offensive
Iberian Offensive to mapa osadzona w Gibraltarze - uliczki, gęsta zabudowa, ale także otwarte przestrzenie i możliwości flankowania. Działa jako kompromis między walką miejską a taktycznym użyciem pojazdów średniej klasy. Pojazdy lądowe mogą operować, ale przestrzeń jest bardziej ograniczona niż na mapach typu Mirak Valley.
Dominuje walka piechoty i kontrolowanie ciasnych punktów.
Saints Quarter
Mapa Saints Quarter umiejscowiona w Starym Mieście Gibraltarze - stara architektura, wąskie uliczki, budynki zniszczalne. To mapa tylko dla piechoty - bez pojazdów. Wszystko skupia się na szybkich starciach blisko siebie, taktycznych ruchach i kontrolowaniu wąskich przejść.
Ze względu na bliskie odległości akcent pada na taktykę drużynową, osłony i walkę w budynkach.
Manhattan Bridge
Manhattan Bridge to mapa w Nowym Jorku, pod samym mostem i w okolicznych ulicach Brooklynu. To mapa mieszana - piechota walczy na ulicach i w budynkach, ale także helikoptery mogą wchodzić w grę nad mostem i nad ulicami.
Destrukcja dużych elementów architektury wpływa na przepływ bitwy - można zmieniać taktykę przez burzenie części struktury.
Empire State
Empire State umieszczone w Brooklynie, Nowy Jork - stanowi mapę stricte dla walki piechoty. W tej mapie nie ma pojazdów - cały nacisk pada na walki na bliskim dystansie, taktyczne ruchy, osłony, dachy i zaułki.
Idealna do trybów typu Domination, Team Deathmatch czy mapy, gdzie mobilność i pozycjonowanie są kluczowe.
Operation Firestorm
Operation Firestorm to klasyczna mapa z serii Battlefield, przerobiona i odświeżona na potrzeby Battlefield 6.
Bitwy toczą się wokół płonących pól naftowych, z możliwością użycia wszystkich typów pojazdów - czołgów, helikopterów, samolotów. To hołd dla klasyki: duża mapa, wiele tras, zróżnicowany teren i duża skala działań.