Battlefield 6 - Wszystkie tryby rozgrywki, moduły zabawy w multiplayerze
Wszystkie tryby rozgrywki w multiplayerze Battlefield 6.
Podbój (Conquest)




Klasyczny tryb dużej skali. Dwie drużyny walczą o przejęcie i utrzymanie wielu punktów na mapie. Kontrola nad tymi punktami pozwala zmniejszać liczbę „biletów” przeciwnika – gdy ich zabraknie, bitwa się kończy. To serce mechanik Battlefield, łączące pojazdy, piechotę i strategię.
Przełamanie (Breakthrough)
Mapa dzieli się na sektory, które atakujący muszą zdobywać kolejno. Obrońcy starają się utrzymać daną strefę. Aby przesunąć front, atakujący muszą zająć wszystkie cele w sektorze jednocześnie. Liczba odrodzeń atakujących jest ograniczona.
Szturm (Rush)
Tryb ofensywy i obrony. Atakujący mają za zadanie podłożyć ładunki wybuchowe (M-COM-y) przy stacjach komunikacyjnych, a obrońcy muszą je rozbroić. Gdy wszystkie M-COM-y zostaną zniszczone w danym sektorze, walka przenosi się dalej.
Eskalacja (Escalation)
Nowy tryb w Battlefield 6: obie drużyny walczą o strategiczne cele, a w miarę postępu liczba aktywnych punktów maleje, tworząc coraz intensywniejsze obszary walki. Ostatecznie pojawia się ostatni etap, gdzie obie strony walczą o ostatnie punkty z pełnym arsenałem pojazdów i broni.
Zespołowy deathmatch (Squad Deathmatch)
Cztery drużyny rywalizują na ograniczonym obszarze, skupione na szybkości i eliminacjach. Celem jest zdobycie ustalonej liczby zabójstw przez daną drużynę.
Dominacja (Domination)
Piechotny tryb walczący o punkty kontrolne – bez pojazdów. Drużyny przejmują cele i utrzymują je, by zdobywać punkty. Pierwsza drużyna, która osiągnie limit punktowy, wygrywa.
Team Deathmatch (Drużynowy Deathmatch)
Tradycyjny tryb, w którym dwie drużyny walczą wyłącznie na piechotę. Bez celów, bez punktów, liczy się tylko liczba eliminacji – kto zabije więcej, wygrywa.
King of the Hill (Król Wzgórza)
Walki o pojedynczy punkt – drużyny walczą, by zdobyć i utrzymać centralne miejsce. Cel się przesuwa, więc taktyka i koordynacja mają kluczowe znaczenie.