F1 25 - Setup Włochy, Monza - najlepsze ustawienia bolidu i konfiguracja
Najlepszy setup na Włochy (Monza) w F1 25.
Poniżej przedstawiamy najlepszy setup w F1 25 na tor Monza we Włoszech. Powstał on przede wszystkim z myślą o osobach jeżdżących na kierownicy/kontrolerze i bez najprostszych asyst - typu automatyczne hamowanie, pełna kontrola trakcji czy wspomaganie kierowania.




Aerodynamika:
- Przednie skrzydło: 0
- Tylne skrzydło: 0
Przekładnia:
- Dyferencjał ze wciśniętym pedałem gazu: 45%
- Dyferencjał bez wciśniętego pedału gazu: 55%
Geometria zawieszenia:
- Pochylenie przednich kół: -3,30
- Pochylenie tylnych kół: -1,80
- Rozbieżność przodu: 0,02
- Zbieżność tyłu: 0,12
Zawieszenie:
- Przednie zawieszenie: 37
- Tylne zawieszenie: 17
- Przedni stabilizator poprzeczny: 15
- Tylny stabilizator poprzeczny: 7
- Wysokość zawieszenia przód: 23
- Wysokość zawieszenia tył: 48
Hamulce:
- Balans hamulców przód: 58%
- Ciśnienie hamulców: 97%
Opony:
- Ciśnienie prawej przedniej opony: 24,5 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony: 24,5 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony: 22 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony: 22 psi
Po stworzeniu setupu pamiętaj, aby go zapisać (potem możesz go szybko wczytać - w innych sesjach single-player lub multiplayer na tym samym obiekcie) i podpisać nazwą toru. Na PC odpowiada za to klawisz F2, a na kontrolerze PlayStation - ikona trójkąta.