STALKER 2 - Za siedmioma pieczęciami: Tatko, bar, Zotkow, Spawacz, centrum komunikacyjne, kod
Za siedmioma pieczęciami - STALKER 2.
Po dotarciu do wioski Zalisji biegnij główną ulicą, potem odbij w prawo blisko ogniska.
Znajdziesz tam dom, w którym dowiesz się coś o Spawaczu od stalkera o imieniu Tatko. Poznasz też barmana Czarownika, który odeśle cię do domu Tatko oraz kapitana Zotkowa. Ten pierwszy znajduje się przy wschodniej bramie, musisz wejść do domu od drugiej strony.
Następnie idź do Zotkowa - od Tatko, jak i Zotkowa, otrzymasz misje główne, które musisz wykonać, aby dowiedzieć się coś na temat Spawacza. Mowa tutaj o "Igła w stogu siana", która polega na odnalezieniu Cymbała
- Igła w stogu siana
Gdy ją wykonasz, zdobywając czujniki Straży, to wrócisz do Richtera lub Zotkowa. W obu przypadkach dowiesz się, że Spawacz to technik MSBO i jednocześnie szemrany typ. Potem ruszysz do centrum obsługi na południu.
Na miejscu spotkasz masę pól, które będą cię wciągać. Rzucaj w nie śrubą, aby móc wejść do środka obiektu.
Następnie zejdź poziom niżej, a będziesz miał tutaj do czynienia z powietrzną anomalią, która potrafi brać w sidła przedmiot, a potem rzucać nim w ciebie. Musisz bardzo szybko dostać się do ostatniego pomieszczenia, przeszukać żołnierza.
Zbierzesz datapad oraz maskę przeciwgazową, którą załóż od razu na Skifa. Potem wyjdź na zewnątrz i rusz do nowego znacznika misji. Wejście znajdziesz niżej. Omiń pole z toksynami lub po prostu po nim przebiegnij - z maską otrzymasz mniej obrażeń.
Musisz wpisać potem kod - ten został podyktowany w wiadomości i brzmi 2765. Potem wejdź na platformę i zauważysz masę szczurów. Zalecamy użyć w tym momencie granat wybuchowy, aby pozbyć się jak najwięcej wrogów.
Potem przejdź kanałem w prawo, a na górze znajdziesz przejście w dół po lewej stronie. Potem przejdziesz do miejsca z wrogami. Jest ich czterech, więc również możesz poczęstować ich odłamkowym.
Następnie przejdź przez drzwi z lewej strony na korytarzu, a potem automatycznie obejrzysz długą scenkę ze Spawaczem. Możesz albo go zastrzelić, albo znokautować.
Niezależnie od tego będziesz musiał odwiedzić Nestora, aby odzyskać swój skaner. Teraz opuszczaj ośrodek, kierując się drogą za znacznikiem. W trakcie niej znajdziesz sporo oponentów, a także będziesz musiał skorzystać ze schodów prowadzących wyżej.
Opuścisz lokację dopiero po przejściu przez parter lokacji, a nie dolne poziomy. Na zewnątrz przy ciężarówkach znajdziesz ponownie sporo wrogów, ale jeśli będziesz się trzymał blisko muru, to w końcu wyjdziesz poza obszar.
Rozmawiając z Richterem dowiesz się, że musisz wziąć od ludzi Tatko klucz, którym przejdziesz przez północny punkt kontrolny. Wcześniej będziesz musiał przeżyć Emisję, więc szybko biegnij do bunkra w Zalisji.
Następnie po przejściu burzy odbierz od Tatko klucz, idź na posterunek północny.
Otwórz znajdujące się tam drzwi na lewo od bramki, a zakończysz quest.