STALKER 2 - poradnik. Solucja, misje główne, questy poboczne, zagadki, mechaniki, walka, mapa, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

STALKER 2 - poradnik. Solucja, misje główne, questy poboczne, zagadki, mechaniki, walka, mapa, trofea

STALKER 2 - Za siedmioma pieczęciami: Tatko, bar, Zotkow, Spawacz, centrum komunikacyjne, kod

Mateusz Wróbel | 20.11, 22:06

STALKER 2 - Za siedmioma pieczęciami: Tatko, bar, Zotkow, Spawacz, centrum komunikacyjne, kod

Za siedmioma pieczęciami - STALKER 2.

Po dotarciu do wioski Zalisji biegnij główną ulicą, potem odbij w prawo blisko ogniska.

STALKER 2 - Za siedmioma pieczęciami: Spawacz,

Znajdziesz tam dom, w którym dowiesz się coś o Spawaczu od stalkera o imieniu Tatko. Poznasz też barmana Czarownika, który odeśle cię do domu Tatko oraz kapitana Zotkowa. Ten pierwszy znajduje się przy wschodniej bramie, musisz wejść do domu od drugiej strony.

STALKER 2 - Za siedmioma pieczęciami: Czarownik, Tatko, bar, Zotkow, informacje o Spawaczu

Następnie idź do Zotkowa - od Tatko, jak i Zotkowa, otrzymasz misje główne, które musisz wykonać, aby dowiedzieć się coś na temat Spawacza. Mowa tutaj o "Igła w stogu siana", która polega na odnalezieniu Cymbała

  • Igła w stogu siana

Gdy ją wykonasz, zdobywając czujniki Straży, to wrócisz do Richtera lub Zotkowa. W obu przypadkach dowiesz się, że Spawacz to technik MSBO i jednocześnie szemrany typ. Potem ruszysz do centrum obsługi na południu.

STALKER 2 - Za siedmioma pieczęciami: Tatko, bar, Zotkow, Spawacz, centrum komunikacyjne

Na miejscu spotkasz masę pól, które będą cię wciągać. Rzucaj w nie śrubą, aby móc wejść do środka obiektu.

STALKER 2 - Za siedmioma pieczęciami: Tatko, bar, Zotkow, Spawacz, centrum komunikacyjne

Następnie zejdź poziom niżej, a będziesz miał tutaj do czynienia z powietrzną anomalią, która potrafi brać w sidła przedmiot, a potem rzucać nim w ciebie. Musisz bardzo szybko dostać się do ostatniego pomieszczenia, przeszukać żołnierza.

STALKER 2 - Za siedmioma pieczęciami: Tatko, bar, Zotkow, Spawacz, centrum komunikacyjne

Zbierzesz datapad oraz maskę przeciwgazową, którą załóż od razu na Skifa. Potem wyjdź na zewnątrz i rusz do nowego znacznika misji. Wejście znajdziesz niżej. Omiń pole z toksynami lub po prostu po nim przebiegnij - z maską otrzymasz mniej obrażeń.

STALKER 2 - Za siedmioma pieczęciami: Tatko, bar, Zotkow, Spawacz, centrum komunikacyjne, kod

Musisz wpisać potem kod - ten został podyktowany w wiadomości i brzmi 2765. Potem wejdź na platformę i zauważysz masę szczurów. Zalecamy użyć w tym momencie granat wybuchowy, aby pozbyć się jak najwięcej wrogów.

STALKER 2 - Za siedmioma pieczęciami: Tatko, bar, Zotkow, Spawacz, centrum komunikacyjne, kod

Potem przejdź kanałem w prawo, a na górze znajdziesz przejście w dół po lewej stronie. Potem przejdziesz do miejsca z wrogami. Jest ich czterech, więc również możesz poczęstować ich odłamkowym.

STALKER 2 - Za siedmioma pieczęciami: Tatko, bar, Zotkow, Spawacz, centrum komunikacyjne, kod

Następnie przejdź przez drzwi z lewej strony na korytarzu, a potem automatycznie obejrzysz długą scenkę ze Spawaczem. Możesz albo go zastrzelić, albo znokautować.

STALKER 2 - Za siedmioma pieczęciami: Tatko, bar, Zotkow, Spawacz, centrum komunikacyjne, kod

Niezależnie od tego będziesz musiał odwiedzić Nestora, aby odzyskać swój skaner. Teraz opuszczaj ośrodek, kierując się drogą za znacznikiem. W trakcie niej znajdziesz sporo oponentów, a także będziesz musiał skorzystać ze schodów prowadzących wyżej.

STALKER 2 - Za siedmioma pieczęciami: Tatko, bar, Zotkow, Spawacz, centrum komunikacyjne, kod

Opuścisz lokację dopiero po przejściu przez parter lokacji, a nie dolne poziomy. Na zewnątrz przy ciężarówkach znajdziesz ponownie sporo wrogów, ale jeśli będziesz się trzymał blisko muru, to w końcu wyjdziesz poza obszar.

STALKER 2 - Za siedmioma pieczęciami: Tatko, bar, Zotkow, Spawacz, centrum komunikacyjne, kod

Rozmawiając z Richterem dowiesz się, że musisz wziąć od ludzi Tatko klucz, którym przejdziesz przez północny punkt kontrolny. Wcześniej będziesz musiał przeżyć Emisję, więc szybko biegnij do bunkra w Zalisji.

STALKER 2 - Za siedmioma pieczęciami: Tatko, bar, Zotkow, Spawacz, centrum komunikacyjne, kod

Następnie po przejściu burzy odbierz od Tatko klucz, idź na posterunek północny.

STALKER 2 - Za siedmioma pieczęciami: Tatko, bar, Zotkow, Spawacz, centrum komunikacyjne, kod

Otwórz znajdujące się tam drzwi na lewo od bramki, a zakończysz quest.

Źródło: własne

Komentarze (42)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

STALKER 2 - FABUŁA

STALKER 2 - ZADANIA POBOCZNE

cropper