STALKER 2 - poradnik. Solucja, misje główne, questy poboczne, zagadki, mechaniki, walka, mapa, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

STALKER 2 - poradnik. Solucja, misje główne, questy poboczne, zagadki, mechaniki, walka, mapa, trofea

STALKER 2 - Pościg za duchami: Stacja Azymut, wieża, Foma

Mateusz Wróbel | 20.11, 22:06

STALKER 2 - Pościg za duchami: Stacja Azymut, wieża, Foma

Pościg za duchami - STALKER 2.

Po dotarciu w pobliże stacji Azymut wykorzystaj lokację na wodzie, aby przejść do murów budynku.

STALKER 2 - Pościg za duchami: Stacja Azymut,

Tam znajdziesz wejście do środka od prawej strony lokacji, w międzyczasie usłyszysz także komunikat radiowy. Trzymaj się blisko murów, a w końcu przejdziesz na prawą część lokacji i do ciemnego tunelu z autem.

STALKER 2 - Pościg za duchami: Stacja Azymut,

Kawałek dalej znajdziesz po lewej stronie pomieszczenie, które jest mini-magazynem. W nim zauważysz drabinę, która prowadzi wyżej, a stamtąd będziesz w stanie dostać się bliżej głównego budynku stacji.

STALKER 2 - Pościg za duchami: Stacja Azymut,

Po dotarciu do znacznika zauważysz oświetlone miejsce oraz schody, a na prawo od nich - majora. Przeszukaj go i zabierz klucz, aby przejść w kierunku dźwięku strzał.

STALKER 2 - Pościg za duchami: Stacja Azymut,

Znajdziesz tam wrogów, którzy znajdują się w stacji. Wyeliminuj ich, a następnie przejdź w lewo na korytarzu, gdzie znajdziesz np. mapę i inne urządzenia przy zabitym doktorze.

STALKER 2 - Pościg za duchami: Stacja Azymut,

Potem przeszukaj wroga przy drabinie i celu misji. Znajdziesz u niego kartę dostępu do Azymutu, która otwiera dostęp do nowych miejsc - w tym laboratorium. Wyjdź na zewnątrz po drabinie, uważaj na snajpera na dachu, a potem odbij w lewo do innego oświetlonego budynku.

STALKER 2 - Pościg za duchami: Stacja Azymut,

W środku podejdź do komputera i użyj zdobytej wcześniej karty. Potem przejdź przez pomieszczenie po lewej stronie od PC-ta, rozbrój szybko pułapki i wyjdź na zewnątrz, aby nie otrzymać obrażeń.

STALKER 2 - Pościg za duchami: Stacja Azymut, wieża

Następnie przejdziesz do wieży na samą górę. Uważaj jednak, bo znajdziesz tam Fomę, którego możesz postrzelić, a potem z nim porozmawiać. Do ciebie należy wybór, czy go zabijesz, czy też zostawisz na pastwę losu.

STALKER 2 - Pościg za duchami: Stacja Azymut, wieża

Niemniej po zmienieniu cewki i aktywacji anteny zakończysz ten quest i otrzymasz nowy.

Źródło: własne

Komentarze (42)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

STALKER 2 - FABUŁA

STALKER 2 - ZADANIA POBOCZNE

cropper