STALKER 2 - Martwa częstotliwość, Jak ćma do ognia: agent Fausta, Ikar, Sienkiewicz, Krywenko, anteny
Martwa częstotliwość - STALKER 2.
Po dotarciu do nowego obszaru w grze odszukaj obóz Ikar. Podejdź pod oświetloną stróżówkę.
Pokażesz tam odznakę strażnikowi i wejdziesz do środka bez żadnych problemów. W szpitalu wejdź na samą górę, a znajdziesz tam kapitana Sienkiewicza oraz dwóch lekarzy.
Gdy odejdą, pomów z nim o szpiegu w obozie Ikar. Obstawi on, iż jest nim doktor Krywenko, więc rusz do niego i wypytaj go o szczegóły przed zniszczeniem anten w okolicy obozu. Teraz możesz albo współpracować ze Strażą lub IBAOC. W drugim przypadku zdobędziesz dane z anten, a nie zniszczysz ich według kapitana.
Po dotarciu do pierwszej anteny, która znajduje się na prawo od wyjścia ze szpitala, musisz skorzystać z drabiny znajdującej się na skrzyni.
Potem przeskocz na kolejne drabiny i zbierz dane lub zniszcz antenę. Kolejna z nich znajduje się jeszcze bliżej punktu wyjścia z obozu. Odbij w lewo przy posterunku, a znajdziesz tam wejście blisko kopuły oraz dwóch żołnierzy.
Obok nich znajduje się antena. Pozostanie ci jeszcze ta trzecia, która została umieszczona poza obozem. Wyjdź przez posterunek na zewnątrz i dotrzyj do znacznika misji. Zabij Dimę, a potem biegnij w prawo na początek rury wychodzącej z ziemi.
Wskocz na nią i biegnij na dach budynku, aby zebrać dane, z którymi teraz wrócisz do osoby, z którą współpracowałeś w tej misji. Dowiesz się od doktora, że w bunkrze Saturn powinien znajdować się zdrajca, więc rusz tam.
Na miejscu otwórz drzwi i zejdź niżej. Potem biegnij korytarzem i wybij wroga, który okaże się halucynacją stworzoną przez nadajnik widoczny kawałek dalej. Możesz go zniszczyć na daleki dystans lub podejść do niego, wyciągnąć pendrive'a i zabrać go do doktora.
W tym drugim przypadku wyjdziesz na zewnątrz po korytarzu lub tą samą drogą, co poprzednio. Po dyskusji ze zleceniodawcą rusz po Szterewa, który powinien znajdować się blisko Stacji Echo.
Bliżej znacznika otwórz drzwi i wysłuchaj Szterewa. Będziesz musiał go zabić, a potem włączyć urządzenie, które znajduje się przed wejściem. Potem obroń się przed wrogami i po ich wybiciu, rozmów się z agentem Fausta przez laptopa w miejscu Szterewa.
Po tym misja dobiegnie końca.