Assassin's Creed Mirage - poradnik. Fabuła, solucja, zadania, walka, znajdźki, rozgrywka, porady, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Mirage

Assassin's Creed Mirage - Ulepszanie broni i wyposażenia, zmiana wyglądu: kowal, krawiec, schematy

Mateusz Wróbel | 10.10.2023, 20:54

Assassin's Creed Mirage - Ulepszanie broni i wyposażenia, zmiana wyglądu: kowal, krawiec, schematy

Ulepszanie broni - Assassin's Creed Mirage.

Jednym z elementów w grze Assassin's creed Mirage jest możliwość ulepszania swojego wyposażenia - czy to broni, czy też części ubioru. 

Zanim jednak tym się zainteresujesz, warto wiedzieć, że będziesz potrzebował sztab stali i skóry. Te elementy znajdziesz w skrzyniach z wyposażeniem czy otrzymasz je w ramach nagrody za wykonywanie aktywności dodatkowych.

Assassin's Creed Mirage - Ulepszanie broni i wyposażenia, zmiana wyglądu: kowal, krawiec, schematy

Po dotarciu do kuźni zajmiesz się swoimi mieczami. Każdy z nich posiada inną wartość obrażeń atakujących i defensywnych - po zdobyciu schematu, który także otrzymujesz w ramach wykonywania zleceń lub otwierania skrzyń, możesz wykorzystać materiały w postaci stali i skóry, aby ulepszyć oręż. Sytuacja wygląda identycznie u krawca, który odpowiada za ulepszanie elementów ubioru, choć tutaj wzrasta wartość nie obrażeń, a cech przypisanych do ubrania.

Assassin's Creed Mirage - Ulepszanie broni i wyposażenia, zmiana wyglądu: kowal, krawiec, schematy

Zwróć uwagę, że słabsze przedmioty nie zawsze będą wymagać od Ciebie schematu.

Możliwe jest również zmienienie wyglądu broni czy elementów wyposażenia. W tym przypadku zachowasz atrybuty obecnej broni, zmieniając jej "skórkę" na tę, którą już posiadasz przy innym orężu. Tym razem nie zapłacisz z wykorzystaniem materiałów, a walutą w grze (Dirhamami).

Źródło: własne

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Assassin's Creed Mirage - FABUŁA

Assassin's Creed Mirage - TROFEA

cropper