Mass Effect 1 (Legendary Edition) - poradnik i solucja. Fabuła, wybory, romanse, kompani, misje, umiejętności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Mass Effect 1 (Legendary Edition) - poradnik i solucja. Fabuła, wybory, romanse, kompani, misje, umiejętności

Mass Effect 1 - Wszystkie umiejętności i talenty

Mateusz Wróbel | 12.07.2022, 22:18

Mass Effect 1 - Wszystkie umiejętności i talenty

Poniżej przedstawiamy wszystkie klasy postaci oraz umiejętności, które mogą używać w trakcie zabawy. W drugiej sekcji znajdziesz talenty, które odblokowują się po uzyskaniu wyznaczonego poziomu w najważniejszych skillach.

Ponadto, warto zaznaczyć, że przy każdej klasie postaci występują także umiejętności Urok i Zastraszenie. Odblokowanie ich zwiększy pasek idealisty lub renegata, co pozwoli Ci uzyskać dodatkowe opcje dialogowe.

Żołnierz:

Mass Effect 1 - Wszystkie klasy postaci i skille

  • Pistolety - zwiększenie celności, szybkostrzelności i obrażeń w trakcie korzystania z pistoletów;
  • Strzelby - zwiększenie celności, szybkostrzelności i obrażeń w trakcie korzystania z strzelb;
  • Karabiny szturmowe - zwiększenie celności, szybkostrzelności i obrażeń w trakcie korzystania z karabinów szturmowych;
  • Karabiny snajperskie - zwiększenie celności, szybkostrzelności i obrażeń w trakcie korzystania z karabinów snajperskich;
  • Pancerz bojowy - zwiększenie odporności i redukcji obrażeń, w dalszej części rozgrywki możliwość wkładania na siebie ciężkich pancerzy;
  • Pierwsza pomoc - uzdrowienie siebie i członków swojej drużyny;
  • Szkolenie szturmowe - zwiększenie obrażeń broni i walki wręcz;
  • Sprawność - pasywna umiejętność zwiększająca pasek zdrowia.

Dodatkowe talenty (wraz z kolejnymi poziomami, skill staje się jeszcze bardziej wydajny):

  • Pistolety - strzelec wyborowy (poziom 3), zaawansowany strzelec wyborowy (poziom 8), mistrzowski strzelec wyborowy (poziom 12);
  • Strzelby - rzeź (poziom 3), zaawansowana rzeź (poziom 8), mistrzowska rzeź (poziom 12);
  • Karabin szturmowy - fala ognia (poziom 1), zaawansowana fala ognia (poziom 8), mistrzowska fala ognia (poziom 12);
  • Karabin snajperski - zabójstwo (poziom 3), zaawansowane zabójstwo (poziom 8), mistrzowskie zabójstwo (poziom 12);
  • Pancerz bojowy - wzmocnienie tarczy (poziom 3), zaawansowane wzmocnienie tarczy (poziom 8), mistrzowskie wzmocnienie tarczy (poziom 12);
  • Szkolenie szturmowe - przypływ adrenaliny (poziom 3), zaawansowany przypływ adrenaliny (poziom 8), mistrzowski przypływ adrenaliny (poziom 12);
  • Sprawność - niewrażliwość (poziom 4), zaawansowana niewrażliwość (poziom 8), mistrzowska niewrażliwość (poziom 12).

Inżynier:

Mass Effect 1 - Wszystkie klasy postaci i skille

  • Pistolety - zwiększenie celności, szybkostrzelności i obrażeń w trakcie korzystania z pistoletów;
  • Pancerz podstawowy - zwiększenie statystyk lekkiego pancerzu i - po zdobyciu 3 poziomu - także tarcz;
  • Deszyfracja - inaczej sabotaż, przegrzanie się broni przeciwnika, zadając mu jednocześnie małą ilość obrażeń;
  • Hakowanie - zmuszenie wrogów do walczenia między sobą, skrócenie czasu ładowania innych umiejętności inżyniera;
  • Elektronika - zwiększenie siły tarcz i ilości odnawianego pancerza w trakcie naprawiania pojazdu lądowego - Mako;
  • Redukcja - zwiększenie promienia wybuchu technologicznych umiejętności;
  • Pierwsza pomoc - uzdrowienie siebie i członków swojej drużyny;
  • Medycyna - skrócenie czasu ładowania leczenia.

Dodatkowe talenty (wraz z kolejnymi poziomami, skill staje się jeszcze bardziej wydajny):

  • Pistolety - strzelec wyborowy (poziom 3), zaawansowany strzelec wyborowy (poziom 8), mistrzowski strzelec wyborowy (poziom 12);
  • Pancerz podstawowy - wzmocnienie tarczy (poziom 3), zaawansowane wzmocnienie tarczy (poziom 8), mistrzowskie wzmocnienie tarczy (poziom 12);
  • Deszyfracja - sabotaż (poziom 1), zaawansowany sabotaż (poziom 5), mistrzowski sabotaż (poziom 9);
  • Hakowanie - hakowanie SI (poziom 1), zaawansowane hakowanie SI (poziom 7), mistrzowskie hakowanie SI (poziom 12);
  • Elektronika - przeciążenie (poziom 1), zaawansowane przeciążenie (poziom 5), mistrzowskie przeciążenie (poziom 9);
  • Medycyna - porażenie nerwowe (poziom 1), zaawansowane porażenie nerwowe (poziom 7), mistrzowskie porażenie nerwowe (poziom 12).

Adept:

Mass Effect 1 - Wszystkie klasy postaci i skille

  • Pistolety - zwiększenie celności, szybkostrzelności i obrażeń w trakcie korzystania z pistoletów;
  • Pancerz podstawowy - zwiększenie statystyk lekkiego pancerzu i - po zdobyciu 3 poziomu - także tarcz;
  • Rzut - odrzucenie wrogów, a jeśli w coś uderzą, zadanie im także obrażeń;
  • Podniesienie - unoszenie do góry przeciwników, którzy stają się na kilka sekund nieruchomi;
  • Odkształcenie - osłabienie pancerzu za pomocą ogromnej, biotycznej kuli;
  • Osobliwość - przyciągnięcie wrogów do wyznaczonego punktu na arenie;
  • Bariera - stworzenie specjalnej bariery, która chroni gracza przed obrażeniami aż do jej uszkodzenia;
  • Zastój - unieruchomienie pojedynczego celu.

Dodatkowe talenty (wraz z kolejnymi poziomami, skill staje się jeszcze bardziej wydajny):

  • Pancerz podstawowy - wzmocnienie tarczy (poziom 3), zaawansowane wzmocnienie tarczy (poziom 8), mistrzowskie wzmocnienie tarczy (poziom 12);
  • Pistolety - strzelec wyborowy (poziom 3), zaawansowany strzelec wyborowy (poziom 8), mistrzowski strzelec wyborowy (poziom 12);

Szpieg:

Mass Effect 1 - Wszystkie klasy postaci i skille

  • Pistolety - zwiększenie celności, szybkostrzelności i obrażeń w trakcie korzystania z pistoletów;
  • Karabiny snajperskie - zwiększenie celności, szybkostrzelności i obrażeń w trakcie korzystania z karabinów snajperskich;
  • Pancerz taktyczny - zwiększenie redukcji obrażeń i odporności, a także wzmocnienie tarczy;
  • Sprawność - pasywna umiejętność zwiększająca pasek zdrowia;
  • Elektronika - zwiększenie siły tarcz i ilości odnawianego pancerza w trakcie naprawiania pojazdu lądowego - Mako;
  • Redukcja - zwiększenie promienia wybuchu technologicznych umiejętności;
  • Deszyfracja - inaczej sabotaż, przegrzanie się broni przeciwnika, zadając mu jednocześnie małą ilość obrażeń;
  • Pierwsza pomoc - uzdrowienie siebie i członków swojej drużyny.

Dodatkowe talenty (wraz z kolejnymi poziomami, skill staje się jeszcze bardziej wydajny):

  • Pistolet - strzelec wyborowy (poziom 3), zaawansowany strzelec wyborowy (poziom 8), mistrzowski strzelec wyborowy (poziom 12);
  • Karabin snajperski - zabójstwo (poziom 3), zaawansowane zabójstwo (poziom 8), mistrzowskie zabójstwo (poziom 12);
  • Pancerz taktyczny - wzmocnienie tarczy (poziom 3), zaawansowane wzmocnienie tarczy (poziom 8), mistrzowskie wzmocnienie tarczy (poziom 12);
  • Sprawność - niewrażliwość (poziom 4), zaawansowana niewrażliwość (poziom 8), mistrzowska niewrażliwość (poziom 12);
  • Elektronika - przeciążenie (poziom 1), zaawansowane przeciążenie (poziom 5), mistrzowskie przeciążenie (poziom 9);
  • Deszyfracja - sabotaż (poziom 1), zaawansowany sabotaż (poziom 5), mistrzowski sabotaż (poziom 9).

Strażnik:

Mass Effect 1 - Wszystkie klasy postaci i skille

  • Rzut - odrzucenie wrogów, a jeśli w coś uderzą, zadanie im także obrażeń;
  • Podniesienie - unoszenie do góry przeciwników, którzy stają się na kilka sekund nieruchomi;
  • Bariera - stworzenie specjalnej bariery, która chroni gracza przed obrażeniami aż do jej uszkodzenia;
  • Zastój - unieruchomienie pojedynczego celu;
  • Deszyfracja - inaczej sabotaż, przegrzanie się broni przeciwnika, zadając mu jednocześnie małą ilość obrażeń;
  • Elektronika - zwiększenie siły tarcz i ilości odnawianego pancerza w trakcie naprawiania pojazdu lądowego - Mako;
  • Pierwsza pomoc - uzdrowienie siebie i członków swojej drużyny;
  • Medycyna - skrócenie czasu ładowania leczenia.

Dodatkowe talenty (wraz z kolejnymi poziomami, skill staje się jeszcze bardziej wydajny):

  • Deszyfracja - sabotaż (poziom 1), zaawansowany sabotaż (poziom 5), mistrzowski sabotaż (poziom 9);
  • Elektronika - przeciążenie (poziom 1), zaawansowane przeciążenie (poziom 5), mistrzowskie przeciążenie (poziom 9);
  • Medycyna - porażenie nerwowe (poziom 1), zaawansowane porażenie nerwowe (poziom 7), mistrzowskie porażenie nerwowe (poziom 12).

Szturmowiec:

Mass Effect 1 - Wszystkie klasy postaci i skille

  • Pistolety - zwiększenie celności, szybkostrzelności i obrażeń w trakcie korzystania z pistoletów;
  • Strzelby - zwiększenie celności, szybkostrzelności i obrażeń w trakcie korzystania z strzelb;
  • Szkolenie szturmowe - zwiększenie obrażeń broni i walki wręcz;
  • Pancerz taktyczny - zwiększenie redukcji obrażeń i odporności, a także wzmocnienie tarczy;
  • Rzut - odrzucenie wrogów, a jeśli w coś uderzą, zadanie im także obrażeń;
  • Podniesienie - unoszenie do góry przeciwników, którzy stają się na kilka sekund nieruchomi;
  • Odkształcenie - osłabienie pancerzu za pomocą ogromnej, biotycznej kuli;
  • Bariera - stworzenie specjalnej bariery, która chroni gracza przed obrażeniami aż do jej uszkodzenia.

Dodatkowe talenty (wraz z kolejnymi poziomami, skill staje się jeszcze bardziej wydajny):

  • Pistolety - strzelec wyborowy (poziom 3), zaawansowany strzelec wyborowy (poziom 8), mistrzowski strzelec wyborowy (poziom 12);
  • Strzelby - rzeź (poziom 3), zaawansowana rzeź (poziom 8), mistrzowska rzeź (poziom 12);
  • Szkolenie szturmowe - przypływ adrenaliny (poziom 3), zaawansowany przypływ adrenaliny (poziom 8), mistrzowski przypływ adrenaliny (poziom 12);
  • Pancerz taktyczny - wzmocnienie tarczy (poziom 3), zaawansowane wzmocnienie tarczy (poziom 8), mistrzowskie wzmocnienie tarczy (poziom 12).
Źródło: własne

Komentarze (43)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

WYBORY

POBOCZNE

cropper