SKLEP
Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 12.12.2017 17:37
Hideo Kojima odpowiada na zarzuty marnotrawienia czasu i pieniędzy
1959V

Hideo Kojima odpowiada na zarzuty marnotrawienia czasu i pieniędzy

Najnowsza produkcja Hideo Kojimy wciąż jest owiana tajemnicą. Deweloper postanowił opowiedzieć odrobinę o grze i jednocześnie skomentował ostatnie zarzuty. Jego zdaniem wszystko zmierza w dobrym kierunku.

Death Stranding to pierwszy projekt Hideo Kojimy po odejściu od Konami. Twórca przygotowuje produkcje we współpracy z Sony i zdaniem wszystkich stron relacja jest bardzo satysfakcjonująca.

Death Stranding na PlayStation Experience to stary materiał, który działa na PlayStation 4 Pro

W ostatnich miesiącach Kojima odwiedził wiele zespołów deweloperskich Sony w poszukiwaniu odpowiedniego silnika do stworzenia Death Stranding. Wielu fanów serii Metal Gear Solid zarzucało deweloperowi marnowanie czasu oraz pieniędzy, więc Japończyk postanowił skomentować te oskarżenia:

„Wiele czytałem w Internecie, że przez ostatni rok podróżowałem i dobrze się bawiłem. Wiele osób mówi, że marnuję czas i pieniądze, ale to nie jest prawda. W tym roku pracowaliśmy nad Decimą. Są rzeczy, których nie wiemy, więc pytamy ich [twórców silnika – red.], składamy prośby. Na końcu używamy Decimę w bardzo różny sposób, w inny niż oni go używają – zwłaszcza jeśli chodzi o przerywniki filmowe. Robimy własne projekty i wysyłamy je do nich, pokazujemy, a następnie otrzymujemy opinie. Obecnie znajdujemy się na tym etapie.”

Twórca podkreślił, że praca nad silnikiem jest bardzo ważna, ale Kojima Productions posiada już silnik, narzędzia i zespół, więc może bez problemu pracować nad grą. W trakcie wywiadu z redakcją IGN deweloper starał się przybliżyć Death Stranding, ale trudno w tym wypadku mówić o wyjaśnieniu wszystkich niuansów przygody.

W Death Stranding istotnym elementem będzie śmierć, która jednak nie zakończy gry. Zamiast tego powrócimy do akcji, lecz otrzymamy odrobinę inne spojrzenie na wydarzenia – jednocześnie produkcja zapamięta nasze wybory.

Deweloper zaznaczył, że chciałby wypróbować „coś innego” w trybie sieciowym, jednak aktualnie nie może zdradzić dokładnych szczegółów. W materiałach z Death Stranding pojawiają się tajemnicze noworodki, które odegrają kluczową rolę w historii oraz mechanice rozgrywki.

Źródło: http://www.ign.com/articles/2017/12/11/kojima-explains-death-stranding-gameplay-and-lore

Tagi: death stranding hideo kojima kojima productions