Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 14.09.2015 14:00
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain nadal liderem w Wielkiej Brytanii
664V

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain nadal liderem w Wielkiej Brytanii

Koniec nudnych i męczących tygodni. W końcu mamy sporo nowych premier, które biją się o graczy na każdym rynku. Mieszkańcy Wielkiej Brytanii wciąż siedzą w kartonach, ale na drugim miejscu podium znajduje się mała niespodzianka.

Mogliśmy się spodziewać, że na pierwszym miejscu podium nadal będzie znajdować się dzieło Hideo Kojimy. Produkcja zebrała tonę pozytywnych opinii, więc gracze bardzo chętnie sięgają po tę produkcje. Warto jednak zauważyć, że zainteresowani pozycją spadło o 64% względem premierowego tygodnia.

Na drugim miejscu podium znajduje się hit Nintendo – Super Mario Maker to jeden z najlepszych debiutów na Nintendo Wii U w Wielkiej Brytanii. Grę pobił jedynie Mario Kart 8, Super Smash Bros. (2014) oraz NintendoLand.

Dzieło Avalanche Studios w tej sytuacji spadło na trzecią lokatę (wynik gorszy o 66%), ale i tak Max nie może specjalnie narzekać.

W ubiegłym tygodniu debiutowała jeszcze odpicowana wersja Tearaway, ale pozycja nie cieszyła się wielką popularnością i znalazła się na 33 miejscu.

Ciekawostką na pewno jest sytuacja Dying Light bieganie za żywymi trupami nigdy się nie nudzi? Dzieło Techlandu wciąż znajduje się w najlepszej piętnastce na Wyspach! 

  1. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
  2. Super Mario Maker
  3. Mad Max
  4. Disney Infinity 3.0
  5. Until Dawn
  6. Gears of War: Ultimate Edition
  7. Grand Theft Auto V
  8. LEGO Jurassic World
  9. Minecraft: Xbox Edition
  10. Minecraft: PlayStation Edition
  11. The Elder Scrolls Online
  12. Dying Light
  13. Batman: Arkham Knight
  14. Madden NFL 16
  15. Destiny
  16. Battlefield: Hardline
  17. FIFA 15
  18. Skylanders: Trap Team
  19. Call of Duty: Advanced Warfare
  20. F1 2015

Źródło: http://www.videogamer.com/ps4/metal_gear_solid_5_the_phantom_pain/news/uk_video_game_chart_metal_gear_solid_5_stops_super_mario_maker_from_hitting_no_1.html

Tagi: sprzedaż gier wielka brytania wyniki sprzedaży