Iza Łęcka Iza Łęcka 14.09.2020 08:11
Crash Bandicoot 4
900V

Crash Bandicoot 4 na reklamie opracowanej specjalnie dla japońskich graczy. Crash prezentuje swój taniec

Crash Bandicoot 4 nie jest japońską marką, jednak ze względu na silną pozycję PlayStation w tym kraju, antropomorficzny jamraj pasiasty ma wśród Japończyków wielu sympatyków. Activision opracowało zabawną reklamę specjalnie dla graczy z Azji.

W zeszłym tygodniu Roger potwierdził wysoką jakość Crash Bandicoot 4. Seria wraca w bardzo dobrym stylu, a najnowsza odsłona może osiągnąć duży sukces – nasz naczelny nie ukrywał, że produkcja to „najlepsza część serii od czasów pierwszego PlayStation”.

Wiele na to wskazuje, że wydawca również pragnie nawiązać do pierwszej odsłony, gdyż opracowano reklamę, która przypomina spot promujący pierwszą część Crasha – pod koniec lat 90. to PlayStation stworzyło charakterystyczny materiał. Z perspektywy czasu reklama prezentuje się niecodziennie, jednak spoty przygotowane z myślą o graczach z Kraju Kwitnącej Wiśni odznaczają się specyficzną stylistyką.

Jeśli wyczekujecie na Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas i zamierzacie zamówić grę przed premierą, możecie sprawdzić gameplay oraz zwiastun z wersji demo. Wycinek produkcji zostanie udostępniony graczom, którzy zamówią tytuł przed premierą.

Źródło: https://twinfinite.net/2020/09/crash-bandicoot-4-japanese-trailers/

Tagi: Activision Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas Toys for Bob