Iza Łęcka Iza Łęcka 20.05.2020 07:00
Główny bohater Ghost of Tsushima
1566V

Ghost of Tsushima wyciśnie z PS4 całą moc. To największa gra Sucker Punch z ogromną mapą

Ghost of Tsushima zadebiutuje w specyficznym momencie, dając twórcom z Sucker Punch Productions szansę na widowiskowe "zakończenie" generacji. Pomimo wyzwania, deweloperzy są przekonani co do jakości, a ich gra zaprowadzi śmiałków na wielką mapę. Tytuł wyciągnie z PS4 „każdą małą cząstkę mocy”.

Zespoły Sony zapewniły na aktualnej generacji wiele znakomitych produkcji, które zachwycały graczy historiami, rozgrywką oraz oprawą. Tytuł Sucker Punch Productions w pewien sposób zakończy i podsumuje ten istotny okres, a kolejne gry SIE Worldwide Studios najpewniej będą dostępne już na następnej lub dwóch generacjach.

Ghost of Tsushima wyciśnie całą moc z PS4

Wielka premiera coraz bliżej, zatem deweloperzy niezwykle chętnie wypowiadają się o grze. Jason Connell jest pewny, że Ghost of Tsushima pod względem technicznym będzie mógł dorównać najważniejszym tytułom Sony z PS4. Dyrektor kreatywny i dyrektor artystyczny podczas rozmowy z IGN zapowiedział, że tytuł wyciągnie całą moc z PlayStation 4:

„Nauczyliśmy się wiele i zbudowaliśmy grę na technologii, technologii i jeszcze raz technologii, a do tego mamy niesamowitą grupę od renderowania w Sucker Punch. Udało im się wydobyć każdą cząstkę mocy, abyśmy mogli spełnić nasze marzenia o stworzeniu tej gry.”

Connell nie ukrywa, że pod względem technologicznym tytuł będzie niezwykle solidny, a dobrym tego przykładem jest chociażby możliwość dostrzeżenia ze wzniesienia bardzo oddalonego punktu, do którego będziemy mogli bez problemów się udać.

Ghost of Tsushima to największa gra Sucker Punch

Możemy mieć również pewność, że to „zdecydowanie największa gra Sucker Punch” jaką kiedykolwiek przygotowało studio. Tytuł jest „o wiele większy” od inFamous: Second Son, a skali produkcji doświadczymy między innymi dzięki mapie. 

Nate Fox, dyrektor kreatywny tytułu, potwierdził, że podczas ostatniego State of Play prezentowana mapa była przybliżona, więc nie mogliśmy zobaczyć jej rozmiaru.

„Mapa, którą pokazaliśmy podczas State of Play, była BARDZO przybliżona". To była tylko mała część obszaru startowego, rzeczywista mapa jest ogromna. Wyspa Tsushima obejmuje biomy, które można znaleźć na głównym lądzie Japonii, od ośnieżonych gór po bambusowe lasy, po wodospady i rozpościerające się łąki, to wszystko tam jest. Chcemy dać wystarczająco dużo rzeczy, aby gracz był zaintrygowany. Nie chcieliśmy robić wielkiej mapy i nic na niej nie mieć. Jest więc pełna ludzi, przedmiotów i historii do zbadania.”

Wcześniej poznaliśmy rozmiar gry oraz otrzymaliśmy kilka szczegółów dotyczących między innymi walki w Ghost of Tsushimie. Przed premierą jednym z zadań promocyjnych bez wątpienia jest dogłębne przedstawienie nowego IP graczom i przygotowanie na rozgrywkę - a to niewątpliwie twórcom się udaje.

Źródło: https://gamingbolt.com/ghost-of-tsushima-will-pull-out-every-little-ounce-of-performance-from-the-ps4 https://gamingbolt.com/ghost-of-tsushima-has-huge-map-with-snowy-mountains-bamboo-forests-and-more

Tagi: Ghost of Tsushima Sony Interactive Entertainment Sucker Punch