Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 19.05.2020 17:08
Ghost of Tsushima Główny Bohater
1818V

Ghost of Tsushima z toną informacji. Gracze wcielą się w samuraja nawet na 50 godzin

Twórcy Ghost of Tsushima coraz śmielej przedstawiają nowe informacje o nadciągającej przygodzie samuraja. Gracze mogą szykować się na wielką opowieść, podczas której sprawdzimy wiele rozbudowanych historii.

Premiera Ghost of Tsushima zbliża się wielkimi krokami, twórcy zaprezentowali dłuższy materiał z rozgrywki, więc teraz chętnie wspominają o grze. Już teraz możemy potwierdzić, że przygodę samuraja nie ukończymy w jeden wieczór. Twórcy nie są gotowi na ujawnienie ostatecznych szczegółów dotyczących czasu rozgrywki, ale przedstawione informacje są bardzo pozytywne.

Nate Fox rozmawiając z brazylijskim magazynem Voxel, wspomniał, że choć trudno zmierzyć czas zabawy, ponieważ Ghost of Tsushima zaprasza śmiałków do wielkiego, otwartego świata, to jednak ukończenie tytułu wraz z poznaniem pobocznych misji zajmie około 40-50 godzin. Sporo zależy od naszego podejścia, ale deweloper bardzo mocno zachęca do pobocznych wydarzeń, które w tym wypadku mają być ciekawe.

Ghost of Tsushima będzie długą grą

Sucker Punch podczas produkcji tytułu inspirowało się The Legend of Zeldą oraz Shadow of Colossus – oba tytuły były niezwykle ważne dla twórców, którzy właśnie dzięki tym pozycjom stworzyli swój kierunek artystyczny.

Deweloperzy chcą zapewnić, jak najbardziej „wciągające doświadczenie”, więc na mapie nie znajdziemy znaczników (jedynie „wiatr” będzie określał kierunek akcji), a gracze mogą nawet zmniejszyć efekt blasku na przedmiotach, by ten element nie przeszkadzał w rozgrywce.

Na jednym z materiałów zobaczyliśmy bohatera grającego na instrumencie i choć będzie to jedyny taki przedmiot w grze, to najwidoczniej zostanie w ciekawy sposób połączony z fabułą, ponieważ aktualnie twórcy nie chcą zdradzać jego przeznaczenia.

W trakcie rozgrywki widzieliśmy system zaprezentowany na ekranie jako „piłeczki” – wskaźnik ładuje się przez walkę, a za jego pomocą możemy się nawet leczyć. Autorzy rozbudowali element chcąc mieć pewność, że gracze w odpowiedni sposób będą z niego korzystać.

W Ghost of Tsushima skorzystamy z wielu broni

Katana to główna broń, ale gracze skorzystają z różnych gadżetów oraz innych oręży. W trakcie opowieści sprawdzimy różne możliwości ataku. Korzystając z ciężkich pancerzy będziemy mniej zwinni, co utrudni infiltrację, a stroje będziemy zdobywać na kilka sposobów – w trakcie fabuły, podczas misji pobocznych, a niektóre nawet kupimy w wioskach.

Ghost of Tsushima zapewni wiele rozbudowanych misji pobocznych, które pozwolą nam budować relacje z postaciami ze świata, ale nie jest to wymagane do ukończenia tytułu. Podczas prac Shigeru Umebayashi (główny kompozytor) zrozumiał, że projekt jest jeszcze większy niż początkowo sądził, więc zaprosił do współpracy Ilana Eshkeriego.

Źródło: https://www.resetera.com/threads/ghost-of-tsushima-everything-you-need-to-know.201765/page-14

Tagi: Ghost of Tsushima Sony Interactive Entertainment Sucker Punch