Iza Łęcka Iza Łęcka 14.05.2020 11:04
Sony PlayStation
2134V

Sony promuje swoją wizję na zwiastunie. PlayStation kluczowym elementem strategii firmy

Sony opublikowało spot przedstawiający swoją wizję działania i główne cele. Zamierzając „wypełnić świat emocjami poprzez siłę kreatywności i technologii” japoński potentat nie zapomina o swoich produktach. Na materiale nie zabrakło kilku gier oraz samych graczy - dział PlayStation został wyróżniony.

Sony wczoraj udostępniło całkiem zadowalające wyniki działu PlayStation, które idealnie obrazują, iż nawet przed zakończeniem generacji i premierą PS5, PlayStation 4 cieszy się popularnością wśród milionów graczy. Dla japońskiej korporacji debiut PlayStation 5 będzie znaczącym momentem, dlatego też w najnowszej reklamie znalazło się sporo specjalnego miejsca dla konsol i gier.

Potentat technologiczny opublikował nowy zwiastun, który zdradza główne cele na najbliższe lata. Sony pragnie „wypełnić świat emocjami poprzez siłę kreatywności i technologii” - łącząc wszystkie swoje działy i całą bogatą ofertę w spójną całość. To dzięki bezpośrednim kontaktom z klientami, wizja korporacji jest rozwijana.

Jak celnie zauważyli widzowie, na nowej reklamie Sony szczególne miejsce otrzymał dział PlayStation. Na zwiastunie widzimy kilka gier, jednego z graczy, który korzysta z kontrolera do PlayStation 4, a także aibo, o którym wspominaliśmy na łamach naszego portalu.

Sytuacja jest całkowicie zrozumiała i nieprzypadkowa: dział PlayStation od czasów PS4 stanowi podporę firmy, systematycznie notując dobre wyniki. Obecnie japoński gigant skupia się na premierze nowej generacji, ale nie zapomina o innych dywizjach, które opracowują kolejne telewizory, smartfony, filmy czy też nawet animacje.

Źródło: YouTube.com

Tagi: playstation playstation 4 playstation 5 ps4 ps5 sony