Kajetan Węsierski Kajetan Węsierski 11.04.2020 08:45
Minecraft Dungeons powód przeniesienia
1080V

Minecraft Dungeons. Twórcy przesunęli premierę, ponieważ "nie mogli zagwarantować dobrej gry"

Ekipa z Mojang przekazała, że mogliby wydać grę w pierwotnym terminie, ale nie byłaby ona na tyle dobra, aby usatysfakcjonować fanów oraz samych twórców.

Minecraft: Dungeons to świetnie zapowiadająca się produkcja na licencji niewiarygodnie popularnej gry Minecraft. Fenomen oryginalnej produkcji jest tak ogromny, że jedyne zaskoczenie, jakie można odczuwać, to tak długie oczekiwania na kolejne jej adaptacje. Najnowsza doczekała się w społeczności graczy określenia "Kanciastego Diablo". 

Zaledwie kilka dni temu poznaliśmy ostateczną datę jej debiutu. Premiera ustanowiona została na 26 maja tego roku. Projekt niejednokrotnie przenoszony był na kolejne terminy. W najnowszej rozmowie z portalem Eurogamer David Nisshagen, producent wykonawczy z Mojang, zdradził, co było tego powodem:

W takim okresie nie chcemy stresować zespołów. Prawdopodobnie moglibyśmy się wyrobić (w pierwotnym terminie- przyp. red.), ale byłoby niewygodne - dla zespołu oraz graczy, Nie mogliśmy zagwarantować im, że otrzymają dobrą, zabawną grę. Wykorzystujemy ten dodatkowy czas, aby bardziej dopracować projekt końcowy.

Na naszym portalu znajdziesz także inne informacje o Minecraft:

Źródło: https://gamingbolt.com/minecraft-dungeons-was-delayed-to-guarantee-a-good-fun-game

Tagi: Minecraft Dungeons Mojang Xbox Game Studios