Wielkimi krokami zbliża się premiera „Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie”. Najnowsza produkcja w reżyserii J. J. Abramsa jest ostatnią częścią głównego cyklu filmów z serii Star Wars i kolejny, kinowy projekt z uniwersum trafi na wielki ekran dopiero w 2020 roku.
Disney po premierze „Krainy Lodu 2” skupia się wyłącznie na promocji „Star Wars 9”, więc dzisiaj mamy okazję spojrzeć na kolejną reklamę. Spot w przekonujący sposób zapowiada wielkie starcie, którego będziemy świadkami w dniu premiery filmu.
Korporacja nie może już zwlekać, bo według najnowszych informacji, „Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie” nie cieszy się wybitnymi wynikami w zamówieniach przedpremierowych i według prognoz opowieść może zanotować najgorszy start z całej trylogii.
Przedstawiona reklama może skłonić niezdecydowanych do zapoznania się z filmem, który zakończy wieloletnią opowieść. Niestety, film nie otworzy drzwi do kolejnej sagi.
Na naszym serwisie sprawdzicie również:
- Wataha sezon 3 - recenzja pierwszych 4 odcinków. Polska produkcja na światowym poziomie
- Epic Game Music - relacja z koncertu muzyki z gier. Było epicko, ale nie wszystko zagrało
- The Walking Dead – recenzja 1 połowy 10 sezonu. Wciąż wśród żywych
- Wataha 3 sezon - wywiad z Borysem Szycem. "Na plan dojeżdżało się skuterem śnieżnym"
- 10 najlepiej ocenionych filmów w 2019 roku