Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 12.11.2019 08:42
BMTH Death Stranding
854V

Death Stranding reklamowane przez Bring Me The Horizon. Sceny z gry w nowym teledysku

Death Stranding otrzymało mocne oceny w recenzjach, ale wygląda na to, że grze i tak przydałoby się jeszcze trochę marketingowej pomocy. Wiadomo, że temu exclusivowi AAA nie udało się przebić na pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży gier w Wielkiej Brytanii.

Tak jak pisaliśmy wczoraj, Death Stranding uplasowało się w debiutanckim tygodni na miejscu drugim, zaraz za będącym na rynku już od pewnego czasu Call of Duty: Modern Warfare. Brzmi to może nie najlepiej, ale i tak wiemy już, że Death Stranding to druga największa premiera gry wydanej na PS4 w 2019 r.

Być może w sprzedaży Death Stranding pomoże najnowszy teledysk znanego brytyjskiego zespołu Bring Me The Horizon, który dawniej grał metalcore/post-hardcore, a obecnie idzie w kierunku popu/lżejszego rocka.

W piosence nazwanej "Ludens" (od odzianej w strój kosmonauty maskotki studia Kojima Productions) pojawia się wiele przebitek z cutscenek, które znajdziemy właśnie w Death Stranding. Wyszedł z tego całkiem fajny klip.

"Ludens" od Bring Me The Horizon to jedna z 8 piosenek, które znajdziemy w albumie Death Stranding: Timefall. Kawałki zostały stworzone właśnie dla najnowszego dzieła Hideo Kojimy.

Warto sprawdzić:

Tagi: Death Stranding Kojima Productions Sony Interactive Entertainment