Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 06.11.2019 17:41
Call of Duty Modern Warfare materiał promocyjny żołnierz
790V

Call of Duty: Modern Warfare podbiło PSN. Inne nowości rozczarowały

Sony ujawniło zestawienie sprzedaży gier oraz dodatków z PlayStation Store i bez większego zaskoczenia – najchętniej kupowaną produkcją października zostało Call of Duty: Modern Warfare. Inne nowości zanotowały znacznie słabszy start.

Call of Duty: Modern Warfare to jeden z największych sukcesów Activision ostatnich lat. Strzelanka została doceniona przez wielu graczy, którzy bardzo chętnie sięgali po wersję na PlayStation 4. Gra poradziła sobie z Fifą 20 i GTA 5 – wciąż znajdują się klienci zainteresowani przygodą trzech gangsterów oraz piłką od EA.

W październiku debiutowały także Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, The Outer Worlds oraz MediEvil, ale nie możemy mówić o olbrzymich sukcesach. Ostatni tytuł przegrał nawet z powracającym do rankingu Spider-Manem, a pozycja Obsidian Entertainment nie poradziła sobie z między innymi Minecraftem. Pewną ciekawostką jest powrót do TOP 10 polskiej perełki – Wiedźmin 3: Dziki Gon.

W zestawieniu PlayStation VR bez większych zmian, a lista dodatków nadal jest dominowana przez Fortnite. Otrzymaliśmy także zestawienie tytułów free-2-play i jak widać – gry Battle Royale angażują społeczność PlayStation.

Najchętniej kupowane gry na PS4 (PSN październik)

  1. Call of Duty: Modern Warfare (Nowość)
  2. EA Sports FIFA 20 (1)
  3. Grand Theft Auto V (8)
  4. Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint (Nowość)
  5. Minecraft: PlayStation 4 Edition (3)
  6. Red Dead Redemption 2 (13)
  7. The Outer Worlds (Nowość)
  8. Marvel’s Spider-Man (Powrót)
  9. MediEvil (New)
  10. The Witcher 3: Wild Hunt (Powrót)
  11. Rocket League (Powrót)
  12. Need for Speed Payback (11)
  13. The Forest (20)
  14. eFootball PES 2020 (6)
  15. EA Sports UFC 3 (10)
  16. Battlefield V (Powrót)
  17. ARK: Survival Evolved (Powrót)
  18. Battlefield 1 (Powrót)
  19. Mortal Kombat 11 (Powrót)
  20. Days Gone (Powrót)

Najchętniej kupowane gry na PS VR (PSN październik)

  1. Beat Saber (1)
  2. Blood & Truth (2)
  3. Job Simulator (3)
  4. Superhot VR (4)
  5. Astro Bot Rescue Mission (Powrót)
  6. Batman: Arkham VR (Powrót)
  7. Moss (Powrót)
  8. Creed: Rise to Glory (8)
  9. Five Nights at Freddy’s VR: Help Wanted (6)
  10. Robinson: The Journey (Powrót)

Najchętniej kupowane DLC (PSN październik)

  1. Fortnite – The Wavebreaker Pack (Nowość)
  2. Fortnite: Battle Royale – The Red Strike Pack (1)
  3. Destiny 2: Shadowkeep (Nowość)
  4. Fortnite – The Final Reckoning Pack (Nowość)
  5. Fortnite – P-1000’s Challenge Pack (5)
  6. Fortnite – Batman Caped Crusader Pack (3)
  7. Call of Duty Modern Wafare – C.O.D.E. Defender Pack (Nowość)
  8. Fortnite: Save the World – Standard Founder’s Pack (10)
  9. Farming Simulator 19 – Platinum Expansion (Nowość)
  10. Beat Saber: Panic! At The Disco Music Pack (Nowość)

Najchętniej kupowane gry F2P (PSN październik)

  1. Fortnite (Nowość)
  2. Apex Legends (1)
  3. Brawlhalla (Nowość)
  4. Warface (Nowość)
  5. Mobile Suit Gundam Battle Operation 2 (5)
  6. Pro Evolution Soccer 2019 Lite (3)
  7. Dauntless (Nowość)
  8. World of Warships: Legends (10)
  9. Paladins (Nowość)
  10. Crossout (Nowość)

Więcej o Call of Duty: Modern Warfare przeczytacie na naszej stronie:

Źródło: https://blog.eu.playstation.com/2019/11/06/call-of-duty-modern-warfare-was-the-most-downloaded-game-on-playstation-store-in-october

Tagi: Activision Blizzard Call of Duty: Modern Warfare Infinity Ward playstation 4 playstation store ps4 psn sprzedaż wyniki sprzedaży