Borderlands 3 zawodzi niestabilną wydajnością

Gry
2637V
Borderlands 3 zawodzi niestabilną wydajnością
Igor Chrzanowski | 15.09.2019, 10:19

Borderlands 3 jest bardzo dużą i wymagającą przygodą osadzoną w otwartym świecie, co dla Unreal Engine 4 na jakim stoi produkcja, jest sporym wyzwaniem. 

Gearbox Software podeszło do swojego dzieła całkiem ambitnie i postanowiło, że najnowsza odsłona serii Borderlands nie powtórzy błędów poprzedniczki na ubiegłej generacji konsol, gdzie utrzymanie nawet 30 klatek na sekundę było zbyt wymagające.

Dalsza część tekstu pod wideo

Głównym technologicznym celem Borderlands 3 było zatem osiągnięcie stabilnych 60 klatek na sekundę na rozszerzonych modelach PlayStation 4 oraz Xbox One, co niestety nie do końca udało się jeszcze osiągnąć. W trybie stawiającym na wydajność rozdzielczość zablokowano na poziomie 1080p, dzięki czemu zarówno Prosiak jak i Skorpion mogą pokusić się o te obiecane nam 60 fpsów, lecz w obu przypadkach płynność jest bardzo niestabilna - w bardziej wymagających starciach i lokacjach spada nawet do około 40 klatek.

Z drugiej strony tryb faworyzujący jakość wizualną ustawia rozdzielczość na poziomie 1800p i blokuje płynność na 30 ramkach. O ile Xbox One X trzyma tę wartość, tak PS4 Pro raczy nas średnią wydajnością w okolicach 25-27 fpsów.

Więcej o Borderlands 3:

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Borderlands 3.

Źródło: YouTube

Komentarze (58)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper