Deathtrap Dungeon Trilogy

Deathtrap Dungeon Trilogy

5,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

NS 5.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Nomad Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Karciana
Premiery
Świat:
29.11.2019
Europa:
29.11.2019
Polska:
29.11.2019
Producent:
Nomad Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Karciana
Premiery
Świat:
29.11.2019
Europa:
29.11.2019
Polska:
29.11.2019

Deathtrap Dungeon Trilogy - opis gry

Deathtrap Dungeon Trilogy to gra RPG wyprodukowana i wydana przez brytyjskie studio Nomad Games. Tytuł ukazał się na Nintendo Switch. Powstał on na podstawie tekstowych gier fabularnych autorstwa Iana Livingstone’a.

Jak wspomniano na wstępie, produkcja studia Nomad Games to adaptacja trzech tekstowych gier fabularnych Iana Livingstone’a. Pierwsza część ukazała się w 1984 roku. Założenia są tu proste. Wcielamy się w śmiałka, który wyrusza do najeżonych niebezpieczeństwami lochów. W pierwszej części próbujemy pokonać dungeon zaprojektowany przez szalonego barona Sukumvita, w drugiej, czyli Trial of Champions, Sukumvit ponownie rzuca nam rękawicę, z kolei w trzeciej, noszącej tytuł Armies of Death, stajemy do walki z demonem Agglaxem, który gromadzi armie nieumarłych.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pod względem rozgrywki Deathtrap Dungeon to gra RPG w konwencji dungeon crawlera z pewnymi elementami charakterystycznymi dla karcianek i tradycyjnych gier fabularnych. Zabawę rozpoczynamy od wyboru postaci i ustalenia jej parametrów. Podczas samego przemierzania lochu wydarzenia obserwujemy z perspektywy lotu ptaka. Z problemami, z jakimi się stykamy, zwykle radzimy sobie na dwa sposoby: albo poprzez wybór tej czy innej odpowiedzi, albo rzucając kośćmi, co dzieje się, gdy trafiamy na potwora lub pułapkę. Wraz z postępami gromadzimy punkty doświadczenia pozwalające rozwijać potencjał podopiecznego/podopiecznej. Co warto dodać, dotyczy to również aspektu losowości - posiadanie niektórych skillów zwiększa szansę na to, że rzut okaże się dla nas pomyślny, np., że zadamy obrażenia lub wyrwiemy się z pułapki bez szwanku.

Jak przystało na grę RPG, Deathtrap Dungeon posiada nieliniową strukturę. Nasze decyzje wpływają na bieg narracji, a w konsekwencji też na zakończenie. 

Wideo - Deathtrap Dungeon Trilogy

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper