Split Fiction - Księżycowy targ: Ostateczny świt
Księżycowy targ w Split Fiction.
Po zabiciu w komorze testowej wielką maszynę przejdziesz znowu do fabryki. Po przejściu przez platformy i dźwigi idź na wprost do wielkiej bramy, aby rozpocząć to zadanie poboczne.
W nim musisz iść pod przepaść i poczekać na widmową łódź, którą dostaniesz się do wielkiego budynku. Na drodze zabierz kota i podejdź z nim do bramy.
Potem po objęciu kontroli nad postacią idź w prawo. Zabierz dwa lampiony i skacz po niewidzialnych przeszkodach, widzialnych dzięki lampionowi, na drugą stronę. Biegnij do kolejnej przepaści przy ogromnym kocie.
Jedna postać musi grać na harfie w rytm, a druga iść po przeszkodach po kota. Zwróć go do bramy, a potem przy przejściu na początku odbij w lewo i zacznij skakać po drewnianych przeszkodach do domku po fioletowego kota.
Chwyć się miotły u wiedźmy, a gdy upadniesz na domek, to obiegaj go od prawej strony. Skacz po lampionach i drewnianych obiektach, a potem przy skrzyni jedna musi ją kopnąć, a druga zabrać kota.
Ostatni kot znajduje się na lewo obok eliksirów. Twórz kwiaty o różnych kolorach - chodź po wyznaczonej ziemi, wytwarzaj kwiaty według koloru widocznego na bramie, a przejdziesz po kota.
Gdy wrócisz z nim do bramy, podnieś w dwójkę kwiat, który przygniótł kota. Potem skorzystaj z bocznego wyjścia przez bańki wodne.
Gdy wrócisz pod bramę, to otwórz drzwi do namiotu, a misja dobiegnie końca.