Ekipa Eidos Montreal opowiada o trybie dla wielu graczy w Tomb Raider
Informacja o trybie dla wielu graczy w nadchodzącym Tomb Raiderze została przez znaczne grono graczy przyjęta negatywnie. Trudno się dziwić ludzkiej naturze, która broni się jak tylko może przed zmianami. Nie znaczy to oczywiście, że trzeba pokochać każdą wprowadzaną nowinę od razu, ale wymusiło to na Eidos Monteral ruch ku przekonaniu graczy o słuszności decyzji biznesowej...Informacja o trybie dla wielu graczy w nadchodzącym Tomb Raiderze została przez znaczne grono graczy przyjęta negatywnie. Trudno się dziwić ludzkiej naturze, która broni się jak tylko może przed zmianami. Nie znaczy to oczywiście, że trzeba pokochać każdą wprowadzaną nowinę od razu, ale wymusiło to na Eidos Monteral ruch ku przekonaniu graczy o słuszności decyzji biznesowej...
Czwarty już odcinek dzienników deweloperskich prowadzonych przez Zachariego Leviego, skupia się właśnie na trybie dla wielu graczy. Darrel Gallagher i Stephanie D’Astous starają się nas przekonać o tym, że rywalizacja i współpraca w nowym Tomb Raiderze może być fajna. Jak mówią:
Dla mnie, tryb multiplayer musi pasować do gry oraz musi sprawiać radość, dlatego pracowaliśmy bardzo ciężko, aby udało nam się tego dokonać. Wszystko pasuje idealnie w połączeniu z kluczowymi elementami trybu single player. Testowaliśmy grę na wiele różnych sposobów i sądzimy, że da on mnóstwo frajdy i bardzo podoba się graczom. Nie możemy się już doczekać, kiedy będziemy mogli przekazać go w marcu w ręce szerokiego grona aby sprawdzili całość osobiście.
Kwestią otwartą pozostaje zaufanie graczy i jakość wykonania poszczególnych elementów gry.
http://youtu.be/QlgvWgIjmZM