Cyberpunk 2077. Były zawodowy gracz Counter-Strike dopracował strzelanie, a twórcy opowiadają o zakończeniu

Gry
3102V
Cyberpunk 2077. Były zawodowy gracz Counter-Strike dopracował strzelanie, a twórcy opowiadają o zakończeniu
Wojciech Gruszczyk | 27.08.2018, 07:53

CD Projekt RED zamierza dopracować każdy najmniejszy element Cyberpunk 2077 i to właśnie z tego powodu system strzelania został przygotowany przez jeden z talentów znajdujący się w studiu od dłuższego czasu.

Na targach w Kolonii odbyła się kolejna prezentacja Cyberpunk 2077. To właśnie z tego wydarzenia napływają do nas świeżutkie szczegóły dotyczące produkcji, które powinny zainteresować wszystkich graczy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Cyberpunk 2077 jest już grywalny od początku do końca

Studio odpowiedzialne za growe przygody Wiedźmina stanęło przed trudnym zadaniem. Jak zapewnić najlepsze wrażenia związane ze strzelaniem? Nawet największe firmy mają z tym problem i w swoim czasie przykładowo Bethesda korzystała z pomocy id Software do dopracowania tego elementu dla Fallout 4.

CD Projekt RED nie musiało sięgać po dodatkowe studio, bo w swoich szeregach posiada niezwykle doświadczonego człowieka – Łukasz "LUq" Wnęk przez wiele lat był jednym z najlepszych graczy Counter-Strike na świecie i w barwach Pentagram G-Shock, Meet Your Makers, czy też AGAiN miał okazję wygrać takie turnieje jak SEC 2005, World Cyber Games 2006, Intel Extreme Masters I, ESWC 2007, ESWC 2008, czy też World Cyber Games 2009. To właśnie LUq był członkiem „Złotej Piątki”, czyli zespołu, który dominował na scenie Counter-Strike w latach 2006 – 2008.

Zawodnik w 2013 roku zrezygnował z zawodowej gry w CS-a, a następnie dołączył do CD Projekt RED – to on miał okazję pracować przy questach do Wiedźmina 3: Dziki Gon. 34-latek otrzymał nowe zadanie i właśnie on odpowiada za dopracowanie systemu strzelania. Na pokazie w Kolonii ten element wyglądał wybitnie dobrze, ale konkretne szczegóły dotyczące moich wrażeń przeczytacie na portalu wieczorem.

Na gamescomie jeden z deweloperów wspomniał również o zakończeniu – CD Projekt RED nie idzie drogą innych twórców RPG-ów i wykonywanie zadań jako „dobry człowiek” nie musi zapewnić najlepszego zakończenia. Nawet ponad 100 godzinna rozgrywka może doprowadzić do wydarzeń, które nie spodobają się graczom, ale ma to większy cel – po poznaniu przygody mamy zastanowić się nad całą historią i wybranymi decyzjami. W Cyberpunk 2077 nawet wybory podjęte w zadaniach pobocznych wpłyną na główny wątek i oczywiście ostatnią scenę.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.

Źródło: własne

Komentarze (45)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper