Microsoft wprowadzi zwroty w cyfrowych sklepach Xboksa i Windows?

Gry
933V
Microsoft wprowadzi zwroty w cyfrowych sklepach Xboksa i Windows?
Wojciech Gruszczyk | 13.04.2017, 14:04

Amerykańska korporacja przygotowuje kolejną ciekawą opcję dla wszystkich graczy korzystających z cyfrowych sklepów. Wkrótce zainteresowani otrzymają możliwość zwracania produkcji, które nie spełniły ich oczekiwań.

Refundacja pojawiła się już na kilku sieciowych platformach i Microsoft zamierza również wprowadzić tę opcję na Xbox Store i Windows Store. Pierwsi gracze informują o nowości, która pojawiła się w Xbox One Insider.

Dalsza część tekstu pod wideo

Project Scorpio. Tak wygląda dev kit! Konsola jest mocniejsza od standardowego modelu

Sympatycy Microsoftu, którzy pomagają rozwinąć Xboksa One dostrzegli ciekawą innowację. Możliwość zwracania kupionych gier w sklepie amerykańskiej korporacji pozwoli „oddać” pełne wersje gier i aplikacji, które nie spełniają naszych oczekiwań.

Tak prezentują się informacje zawarte w programie Xbox One Insider:

  • Gry i aplikacje kwalifikują się do samoobsługowego zwrotu kosztów w przeciągu 14 dni od zakupu, jeśli gracz wykorzystywał produkt przez mniej niż 2 godziny.
  • DLC, Season Passy i dodatki nie kwalifikują się do samoobsługowego zwrotów kosztów.
  • Gra musi zostać pobrana i uruchomiona przed zażądaniem samoobsługowego zwrotów kosztów.
  • Gracz musi poczekać przynajmniej 1 dzień po wyłączeniu gry lub aplikacji przed zażądaniem samoobsługowego zwrotów kosztów.
  • Niektóre aplikacje Windows 10 mogą nie kwalifikować się do samoobsługowego zwrotów kosztów.
  • Firma Microsoft zastrzega sobie prawa do blokowania dostępu dla użytkowników, którzy nadużywają zwrotów.

Bardzo podobne praktyki stosuje od czerwca 2015 roku Valve. Na Steam gracze mogą również zwrócić pozycje, które nie spełniają oczekiwań i w tej sytuacji zainteresowani nie ponoszą jakichkolwiek kosztów.

Źródło: Twitter.com

Komentarze (95)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper