Nowe zakończenia, lepsza grafika, bogatsze planety - patch do No Man's Sky z pełną listą zmian

Gry
2205V
Nowe zakończenia, lepsza grafika, bogatsze planety - patch do No Man's Sky z pełną listą zmian
Bartosz Dawidowski | 08.08.2016, 11:30

Pierwsza recenzja No Man's Sky trafiła już do Sieci, ale deweloperzy z Hello Games są z tego faktu mocno niezadowoleni. Wszystko w związku z faktem, że dziennikarz testował pozycję bez niezwykle istotnej (podobno)  aktualizacji premierowej...

Nowe zakończenia, lepsza grafika, bogatsze planety - autorzy No Man's Sky przedstawiają listę zmian w patchu 1.03

Dalsza część tekstu pod wideo

Pierwsza recenzja No Man's Sky trafiła już do Sieci, ale deweloperzy z Hello Games są z tego faktu mocno niezadowoleni. Wszystko w związku z faktem, że dziennikarz testował pozycję bez niezwykle istotnej (podobno)  aktualizacji premierowej...

Na ile ta aktualizacja jest "niezwykle istotna"? W tej chwili oczywiście nie sposób odpowiedzieć na to pytanie, ale patrząc na przedstawioną przez Hello Games dokładną listę zmian w patchu 1.03 zdecydowanie chodzi o konkretne modyfikacje.

Patch był przygotowywany wg deweloperów przez ostatni miesiąc.

Deweloperzy ostrzegają w komunikacie prasowym, że pewne elementy poniższej listy zawierają drobne spoilery (w mojej opinii nie macie się jednak czym przejmować).

Lista zmian w patchu 1.03 (premierowym):

- Trzy Ścieżki - w grze znajdują się po instalacji patcha trzy unikalne fabularne "ścieżki", które uwzględniają pewne decyzje gracza i zmieniają zakończenia.
- Wszechświat - zmieniliśmy zasady algorytmów generujących środowisko. Środowiska zmieniły się biologicznie, galaktyki zmieniły rozmiary. Galaktyki są teraz nawet 10 x większe.
- Różnorodność - stworzenia są bardziej zróżnicowane jeśli chodzi o ekosystem i gęstość ich występowania na planetach.
- Planety - dodaliśmy martwe księżyce, niską atmosferę oraz ekstremalnie niebezpieczne warunki panujące na planetach (takie jak śnieżyce i burze piaskowe).
- Atmosfera - nocne niebo i niebo w trakcie dnia jest teraz 4 razy bardziej zróżnicowane przez nowy system atmosferyczny, który odbija w realistyczny sposób światło.
- Obroty planet - efekty obrotów zostały odrobinę zmniejszone
- Generacja terenów - dodaliśmy jaskinie, które mogą mieć teraz aż 128 metrów wysokości. Dodaliśmy geometryczne anomalie oraz erozję gleby znajdującej się pod wodą.
- Różnorodność statków - więcej ciekawych statków dostępnych w każdym układzie słonecznym do zakupu.
- Wyposażenie - statki mieszczą teraz 5 razy więcej zasobów w jednym slocie.
- Handel - handel jest teraz znacznie bogatszy, zmienilismy balans wszystkich wartości związanych z kupiectwem.
- Karmienie - stworzenia na planetach mają teraz swoją własną dietę, bazującą na klimacie globu. Karmienie stworzeń w odpowiedni sposób przynosi pewne profity (np. rzadkie surowce).
- Efekty graficzne - ulepszyliśmy błyskawice i tekstury. Poprawiliśmy 2-krotnie jakość cieni.
- Balansowanie - kilkaset usprawnień w kwestii statystyk statku, broni. Dodaliśmy też nowe upgrade'y.
- Walka - zupełnie zmieniliśmy Auto Aim. Udoskonaliliśmy SI dotyczące Quada i Walkera.
- Walka kosmiczna - wprowadziliśmy zaawansowane techniki, takie jak drifting hamulcowy i krytyczne obrażenia. Zwiększyliśmy misję Bounty oraz częstotliwość występowania piratów.
- Stacje Kosmiczne - zwiększyliśmy różnorodność w Stacjach
- Grafika przy locie - zmniejszyliśmy pop-in i artefakty przy lotach nad planetami
- Tekst - napisaliśmy od nowa pewne kwestie. Wczesny tekst w grze został napisany od nowa, tak by umocować fabularnie kilka możliwych ścieżek przejścia gry.

Ciekawe jak rzeczone zmiany odbiją się na ocenach w recenzjach. Przypominam, że póki co dysponujemy tylko jedną notą No Man's Sky.

Źródło: http://www.no-mans-sky.com/2016/08/update-1-03/

Komentarze (37)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper