Redfall otrzymał ogromną aktualizację. Gracze muszą pobrać 32GB

Gry
2496V
Redfall
Wojciech Gruszczyk | 12.06.2023, 17:57

Arkane Austin nie zapomniało o Redfall. Twórcy właśnie wydali wielki patch do produkcji pełnej wampirów – to pierwsza tak duża aktualizacja od premiery, która odbyła się na początku zeszłego miesiąca.

Od 2 maja gracze na Xboksach oraz komputerach osobistych mogą sprawdzać najnowszą produkcję Arkane Austin. Deweloperzy w międzyczasie wydali mały hotfix, który poprawił kilka elementów gry, ale następnie zespół zajął się solidnymi poprawkami. Na serwerach właśnie zadebiutowała duża aktualizacja i jest to naprawdę solidny patch, ponieważ zainteresowani muszą pobrać aż 32GB.

Dalsza część tekstu pod wideo

Twórcy potwierdzili, że opinie społeczności pozwoliły ulepszyć kluczowe aspekty – reakcje wrogów, częstotliwość starć, skuteczność walki oraz deweloperzy zajęli się pierwszymi poprawkami jakości grafiki.

Gracze jednak mogą mieć pewność, że to dopiero początek – to „pierwsza z wielu łatek, które będą stopniowo wprowadzać poprawki w Redfall”. Studio wciąż pracuje nad zapewnieniem 60 klatek na sekundę na Xboksach, ale aktualnie nie potwierdzono, kiedy możemy spodziewać się następnej aktualizacji.

Tak prezentują się wszystkie zmiany wprowadzone w Redfall:

ROZGRYWKA

  • Zwiększono częstotliwość starć z wrogami w otwartym świecie
  • Poprawiono widoczność przez lunetę karabinu snajperskiego podczas celowania z ramienia
  • Szyby, które można zniszczyć, rozbijają się teraz po pierwszym trafieniu z dowolnej broni palnej
  • W przypadku umiejętności pomagających przechowywać amunicję, zebrane pociski przekraczające standardową pojemność broni zostaną zachowane pomiędzy sesjami gry
  • Gracze mogą nieskrępowanie poruszać się, wykonując ataki wręcz wobec wrogów
  • Bribón nie będzie już stał bezczynnie po użyciu syreny
  • Umiejętność translokacji Devindera działa skuteczniej na arenie walki z Czarnym Słońcem
  • Zaktualizowano różne opisy i teksty podsumowania misji we wszystkich językach
  • Gniazda odblokowują się we właściwym czasie w trybie nowej gry plus (po ukończeniu misji „Głos w ciemności” i rozpoczęciu misji „Przyszłość jest dziś” lub w odwrotnej kolejności) 
  • Dodano zapasy medyczne przy drodze prowadzącej do areny walki z Krwawym Tomem
  • Ogólne poprawki misji i ulepszenia

WALKA

  • Naprawiono przypadki braku reakcji wrogów podczas walki
  • Poprawiono ataki wręcz wampirów, by zwiększyć szansę na trafienie graczy w ruchu
  • Usprawniono zachowanie w walce kultystów i agentów Bellwetheru, w tym ich czas reagowania
  • Grom jest teraz bardziej nieustępliwy i poluje na wszystkich żyjących członków drużyny. Zabij go lub zgiń
  • Błyskawice burzy groma nie trafiają już graczy znajdujących się pod dachem i w inne niespodziewane sposoby

SI/BN

  • Ogólne poprawki zachowania wrogów, w tym czas animacji i reakcje
  • Śpiące wampiry częściej budzą się z powodu hałasu robionego przez graczy 
  • Wrogowie zwracają uwagę na największe zagrożenie podczas walki. Może to być gracz, Bribón lub przeciwna frakcja 
  • Ulepszono szukanie drogi przez wrogów w otwartym świecie na obu mapach 
  • Dodano krew na ustach dla różnych odmian twarzy wampirów

OTOCZENIE

  • Większa częstotliwość i różnorodność wrogów spotykanych przez graczy w otwartym świecie
  • Wrogowie nie mogą już strzelać przez niektóre ściany w remizie strażackiej 
  • Wyjście z gniazda pojawia się we właściwy sposób w gnieździe w stoczni
  • Poprawiono wielokrotnie występujące w odległości problemy wizualne poprzez usprawnienia materiałów i modeli
  • Rozjaśniono sekwencje wprowadzenia do misji 
  • Poprawiono przetwarzanie oświetlenia i dźwięków w wielu wnętrzach obu dzielnic 
  • Dokonano aktualizacji skyboxa w celu uniknięcia intensywnego migotania gwiazd
  • Ogólne poprawki wykrywania kolizji i lokalizacji zasobów w obu dzielnicach

WYDAJNOŚĆ I STABILNOŚĆ

  • Naprawiono błąd uniemożliwiający pełne wczytanie niektórych tekstur, przez co wyglądały na rozmyte
  • Rozwiązano kilka problemów, przez które gracze mogli utknąć przy ekranie wczytywania
  • Poprawiono liczbę wyświetlanych klatek w metafizycznych przestrzeniach i arenach Krwawego Toma i Szeptuchy
  • Gracze mogą teraz przejść poza menu ułatwień dostępu na nowym, niepowiązanym koncie bethesda.net
  • Ulepszono wydajność oświetlenia w metafizycznych przestrzeniach
  • Zlikwidowano nadmierne migotanie odbić w kałużach krwi
  • Zoptymalizowano liczbę cząstek, emiterów i częstotliwość występowania poniższych efektów:
    – Efekty osłon i zdolności inspiracji wrogów
    – Efekty ognia i dymu w obozowisku w Bladewell
    – Efekty zdolności bohaterów, w tym parasola Layli i Perforatora Serc Jacoba
    – Efekt grzmotnięcia Krwawego Toma i śmierci Szeptuchy – Efekty cząsteczek opadającego pyłu
    – Efekty upiornych pukli
    – Echa przeszłości
    – Efekty obszaru pod wpływem gniazda
    – Efekty występujące przy umieszczaniu czaszek poruczników na piedestałach bogów
    – Efekty dezintegracji krwawego drzewa
  • Zoptymalizowano zużycie pamięci podczas korzystania z kruka przez Jacoba
  • W stroju Czarnego Słońca nie są już wyświetlane animowane niebieskie materiały
  • Ogólne ulepszenia stabilności

GRA WIELOOSOBOWA

  • Zwiększono szansę na napotkanie przez graczy wrogów ze specjalnymi cechami w grze wieloosobowej
  • Ogólne ulepszenia stabilności i funkcjonalności w lobby gry wieloosobowej

UŁATWIENIA DOSTĘPU

  • Funkcję ruchu w lewo i prawo można teraz z powodzeniem przypisać do strzałki w lewo i w prawo w celu zapewnienia wygodniejszego sterowania dla osób leworęcznych
  • Gracze posiadający pliki zapisu gry muszą zresetować przypisanie przycisków myszy i klawiatury do wartości domyślnej przed przypisaniem ruchu do strzałek
  • Narracja w menu obejmuje dodatkowe ścieżki krytycznej dla gracza komunikacji:
    – Zaproszenia i zaproszenia do znajomych
    – Dołączanie do lobby w grze wieloosobowej
    – Klienci opuszczający lobby w grze wieloosobowej
    – Błąd o nieprawidłowej nazwie użytkownika lub haśle
    – Dodatkowe ekrany menu bethesda.net
  • Zaktualizowano stan wyłączonych elementów interfejsu po zmianie przez graczy statusu na „Gotowe” w lobby gry wieloosobowej
  • Opcja „Let Games Read to Me” przy pierwszym uruchomieniu gry na konsolach Xbox Series jest już dostępna
  • Dostosowano czas wyświetlania niektórych napisów, by pojawiały się we właściwej kolejności
  • Ustawienia narracji w menu zostaną teraz zachowane pomiędzy sesjami gry
  • Dodano brakujące dźwięki nagłówków sekcji listy znajomych oraz przycisku „Graj”
  • Dostosowano skalowanie rozmiaru tekstu dla ikon Bethesdy
  • Poprawiono kontrast tekstu sygnałów, nagłówków dla postępu w grze wieloosobowej i imion bohaterów
  • Sterowanie nie blokuje się już, gdy pole zamiany tekstu na mowę jest otwarte
  • Rozwiązano problem powodujący utratę skupienia kursora przy niektórych elementach interfejsu
  • Dodano komunikaty o błędzie i ostrzeżenia przy poniższych sytuacjach:
    – Odłączenie kontrolera na ekranie startowym
    – Wyłączenie przez klienta statusu gotowości po uruchomieniu gry przez gospodarza
    – Anulowanie przez gracza zaproszenia do znajomych
  • Dodano brakujące napisy wpisów archiwum dla wprowadzenia do misji „Przyszłość jest dziś”
  • Wypełnienie pola „Opcjonalne szczegóły” nie jest już wymagane przy zgłaszaniu innego gracza

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

  • Usprawniono reakcję ostrzy w samouczku, gdy kilka z nich znajduje się w stosie
  • Ustawienia są poprawnie przywracane podczas rozgrywki po anulowaniu zmian ustawień
  • Imiona i paski zdrowia wrogów nie znikają już po anulowaniu szybkiej podróży
  • Konfiguracje wyposażenia nie są już zamieniane w ekwipunku broni po kilkukrotnym rozpoczęciu nowej gry w krótkich odstępach czasu
  • Dodano klucze do kryjówek do kółka z kluczami
  • Wskaźnik burzy groma pojawia się bardziej regularnie w grze i na mapie
  • Ogólne ulepszenia nawigacji i informacji w menu
Źródło: Bethesda

Komentarze (56)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper