Rockstar robi porządki na swoich serwerach - w część gier już nie zagramy przez Sieć

Z końcem maja będziemy musieli pożegnać tryby multiplayer i sieciowe funkcje kilku ostatnich gier Rockstara.
Serwery zostaną wyłączone 31 maja, wpływając głównie na Social Club Rockstara i powiązane z nim tablice i statystyki, również w grach.
Bez zmian obejdzie się Grand Theft Auto V. Najbardziej oberwało się wersjom na PS3, a pełną listę znajdziecie poniżej:




Wersja Max Payne 3 na Maca pożegna się z trybem multiplayer.
Funkcjonalności Social Clubu z poziomu strony internetowej i samej gry dla , Undead Nightmare oraz wersji GOTY (zliczanie statystyk, tablice wyników) zostaną usunięte. Dodatkowo, wersje na PS3 zostaną pozbawione obecnych wewnątrz gry tablic wyników (leaderboards).
Z Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City i GTA IV Complete zostaną wycięte funkcjonalności Social Clubu. Wersje na PS3 utracą dodatkowo wewnętrzne tablice wyników.
Midnight Club: Los Angeles i MCLA Complete Edtion utracą wszystkie funkcjonalności Social Clubu, łączenie kont, ocenianie samochodów i zawartość odblokowaną poprzez Test My Drive. Gracze peestrójkowi ponownie pożegnają się z całym trybem multiplayer.
"Kieszonkowcy" muszą przygotować się na wycięcie z Grand Theft Auto: Chinatown Wars (NDS i PSP) minigier i funkcjonalności na stronie Social Clubu, obecnej w grze możliwej do odblokowania zawartości dzięki przynależności do Social Clubu oraz śledzenie statystyk przez sieć.
Z mało popularnego u nas Beateratora na PSP zniknie całe wsparcie z poziomu strony internetowej Social Clubu oraz możliwość przesyłania/ściągania kawałków.
Na koniec zostały Midnight Club 3: DUB Edition i Midnight Club 3: DUB Edition Remix, które zostaną pozbawione rozgrywki multiplayer i występujących w grze leaderboardów.
Niewykluczone, że lista ulegnie rozszerzeniu o kolejne ukrócenia.