Alien: Isolation ma oferować długie i konkretne spotkanie z Obcym
Deweloperzy opowiadają o procesie kreowania specyfiki Obcego, któremu przyjdzie nam stawić czoła w grze. Starają się uniknąć uczuć spłycenia i nudy, które mogłyby nam towarzyszyć przy źle wykonanym projekcie.
Główny projektant dźwięku, Mark Angus, objaśnia motywy towarzyszące projektowaniu Obcego:
Przetestowaliśmy wiele różnorodnych opcji zaprojektowania [Obcego - dop. red.], żeby zobaczyć który wyjdzie najlepiej. Gdybyśmy zdecydowali się na takiego, który miałby wiernie, w 100% odwzorowywać tego z filmu i chodziłby jak mumia, to pojawiłoby się wiele narzekań.
Chcemy, żeby spotkania z nim były długie i konkretne, a design musi to wspierać.
Alien: Isolation póki co zapowiada się naprawdę znakomicie. Miejmy nadzieję, że twórcy nie powtórzą swojej porażki, jaka miała miejsce przy okazji premiery Colonial Marines.