Alien: Isolation ma oferować długie i konkretne spotkanie z Obcym

Gry
982V
Alien: Isolation ma oferować długie i konkretne spotkanie z Obcym
Kuba Kleszcz | 08.02.2014, 15:30

Deweloperzy opowiadają o procesie kreowania specyfiki Obcego, któremu przyjdzie nam stawić czoła w grze. Starają się uniknąć uczuć spłycenia i nudy, które mogłyby nam towarzyszyć przy źle wykonanym projekcie.

Główny projektant dźwięku, Mark Angus, objaśnia motywy towarzyszące projektowaniu Obcego:

Dalsza część tekstu pod wideo

Przetestowaliśmy wiele różnorodnych opcji zaprojektowania [Obcego - dop. red.], żeby zobaczyć który wyjdzie najlepiej. Gdybyśmy zdecydowali się na takiego, który miałby wiernie, w 100% odwzorowywać tego z filmu i chodziłby jak mumia, to pojawiłoby się wiele narzekań. 

Chcemy, żeby spotkania z nim były długie i konkretne, a design musi to wspierać.

Alien: Isolation póki co zapowiada się naprawdę znakomicie. Miejmy nadzieję, że twórcy nie powtórzą swojej porażki, jaka miała miejsce przy okazji premiery Colonial Marines.

Źródło: własne

Komentarze (36)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper