Dragonborn: ponad 30 godzin gameplayu!

Napłynęło trochę świeżych, nieoficjalnych informacji na temat nadciągającego DLC do Skyrim (premiera na Xbox LIVE już 4 grudnia). Ciekawi ile czasu spędzimy przy tym rozszerzeniu?
Napłynęło trochę świeżych, nieoficjalnych informacji na temat nadciągającego DLC do Skyrim (premiera na Xbox LIVE już 4 grudnia). Ciekawi ile czasu spędzimy przy tym rozszerzeniu?





Wg przecieków od jednego z beta-testerów gry przy Dragonborn spędzimy ponad 30 godzin, w przypadku gdy będziemy zaliczać wszystkie nowe zadania opcjonalne. Wykonując tylko questy z głównego wątku, możemy liczyć się z 10 godzinami rozgrywki. To cały czas świetny wynik, biorąc pod uwagę fakt, że samo Skyrim można skończyć w ok. 10 godzin (oczywiście wykonując tylko główne zadania, a nie ogromną ilość side-questów).
Rozszerzenie będzie kosztować równowartość 1600 MSP.
Poniższe informacje można uznać za SPOILERY, więc czytacie je na własne ryzyko.
W grze pojawią się następujące zupełnie nowe lokacje:
Miasta, większe osady: Raven Rock (gracz może tu kupić nieruchomość), Tel Mithryn (tutaj też kupimy dom), Skaal Village.
Forty Imperium: Fort Frostmoth, Ashfallow Citadel, Highpoint Tower.
Chaty: Hrodulf's House, Abandoned Lodge.
Jaskinie: Frostmoon Crag (dom klanu wilkołaków), Bristleback Cave, Castel Karstaag Caverns & Ruins, Glacial Cave, Benkongerike, Frossel, Hrothmun's Barrow.
Ważne punkty: Brodir Grove, Altar of Thrond, Stalhrim Source, Horker Island.
Nordyckie Ruiny: Kolbjorn Barrow, Bloodskaal Barrow, Vaholok's Tomb, Gyldenhul Barrow.
Ruiny dwemerskie: Nchardak, Kagrumez, Fahlbtharz.
Inne lokacje: Northshore Landing Dock, Old Attius Farm, Snowclad Ruins, Headwaters of Harstrad, Moesring Pass, Bujold's Retreat, Haknir's Shoal, Saering's Watch, Thirsk Mead Hall, Broken Tusk Mine, Damphall Mine, & Miraak's Temple.
Nowi przeciwnicy, frakcje:
Werebears - ludzie-niedźwiedzie (czyli wariacja na temat wilkołaków).
The Morag Tong - Grupa skrytobójców.
Istoty podobne do wężów - brak dokładniejszego opisu póki co.
Lurkers - Bardzo silne istoty wielkości gigantów. Bardzo niebezpieczne i agresywne.
Ash Spawn - ogłoszone oficjalnie przez Bethesde.
Rieklings - ogłoszone oficjalnie przez Bethesde.
Nowe typy smoków
Nowe machiny Dwemerów - samobieżna balista.
Nowe Okrzyki głównego bohatera:
Cyclone - Tworzy małe tornado.
Bend Will - Zmusza smoka do walki dla głównego bohatera.
Dragon Riding - Umożliwia jazdę na grzbiecie smoka.
Dragon Aspect - Ogólne wzmocnienie postaci; daje dostęp do smoczej zbroi z trailerów.
Battle Fury - Inna wersja Elemental Fury.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Elder Scrolls V: Skyrim.