Dragonborn: ponad 30 godzin gameplayu!

Gry (plotka)
1487V
Dragonborn: ponad 30 godzin gameplayu!
Bartosz Dawidowski | 03.12.2012, 10:40
X360 XL

Napłynęło trochę świeżych, nieoficjalnych informacji na temat nadciągającego DLC do Skyrim (premiera na Xbox LIVE już 4 grudnia). Ciekawi ile czasu spędzimy przy tym rozszerzeniu?

Napłynęło trochę świeżych, nieoficjalnych informacji na temat nadciągającego DLC do Skyrim (premiera na Xbox LIVE już 4 grudnia). Ciekawi ile czasu spędzimy przy tym rozszerzeniu?

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

Wg przecieków od jednego z beta-testerów gry przy Dragonborn spędzimy ponad 30 godzin, w przypadku gdy będziemy zaliczać wszystkie nowe zadania opcjonalne. Wykonując tylko questy z głównego wątku, możemy liczyć się z 10 godzinami rozgrywki. To cały czas świetny wynik, biorąc pod uwagę fakt, że samo Skyrim można skończyć w ok. 10 godzin (oczywiście wykonując tylko główne zadania, a nie ogromną ilość side-questów).

 

Rozszerzenie będzie kosztować równowartość 1600 MSP.

 

 

Poniższe informacje można uznać za SPOILERY, więc czytacie je na własne ryzyko.

 

W grze pojawią się następujące zupełnie nowe lokacje:

 

Miasta, większe osady: Raven Rock (gracz może tu kupić nieruchomość), Tel Mithryn (tutaj też kupimy dom), Skaal Village.

Forty Imperium: Fort Frostmoth, Ashfallow Citadel, Highpoint Tower.

Chaty: Hrodulf's House, Abandoned Lodge.

Jaskinie: Frostmoon Crag (dom klanu wilkołaków), Bristleback Cave, Castel Karstaag Caverns & Ruins, Glacial Cave, Benkongerike, Frossel, Hrothmun's Barrow.

Ważne punkty: Brodir Grove, Altar of Thrond, Stalhrim Source, Horker Island.

Nordyckie Ruiny: Kolbjorn Barrow, Bloodskaal Barrow, Vaholok's Tomb, Gyldenhul Barrow.

Ruiny dwemerskie: Nchardak, Kagrumez, Fahlbtharz.

Inne lokacje: Northshore Landing Dock, Old Attius Farm, Snowclad Ruins, Headwaters of Harstrad, Moesring Pass, Bujold's Retreat, Haknir's Shoal, Saering's Watch, Thirsk Mead Hall, Broken Tusk Mine, Damphall Mine, & Miraak's Temple.

 

 

Nowi przeciwnicy, frakcje:

 

Werebears - ludzie-niedźwiedzie (czyli wariacja na temat wilkołaków).

The Morag Tong - Grupa skrytobójców.

Istoty podobne do wężów - brak dokładniejszego opisu póki co.

Lurkers - Bardzo silne istoty wielkości gigantów. Bardzo niebezpieczne i agresywne.

Ash Spawn - ogłoszone oficjalnie przez Bethesde.

Rieklings - ogłoszone oficjalnie przez Bethesde.

Nowe typy smoków

Nowe machiny Dwemerów - samobieżna balista.

 

 

Nowe Okrzyki głównego bohatera:

 

Cyclone - Tworzy małe tornado.

Bend Will - Zmusza smoka do walki dla głównego bohatera.

Dragon Riding - Umożliwia jazdę na grzbiecie smoka.

Dragon Aspect - Ogólne wzmocnienie postaci; daje dostęp do smoczej zbroi z trailerów.

Battle Fury - Inna wersja Elemental Fury.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Elder Scrolls V: Skyrim.

Źródło: własne

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper